![]() |
Robbie Williams
Heel eenvoudig.. Wie is pro en wie is contra? :)
http://yurel.com/qi50 http://yurel.com/qi51 http://yurel.com/qi40 |
Hij geeft vette shows weg, maar echt lang naar luisteren doe ik niet. Maar hij is wel "een van de goeie mtv-artiesten"
|
Mijn moeder is pro, mijn vader is contra
|
Ik ben prontra. Het is een goede zanger maar ik houd niet van dat soort muziek. Inderdaad zoals al gezegt is: Het is een goede MTV artiest.
|
Pro... Heb de CD Summer Live 2003 en die is geweldig. Gewoon een heerlijke show, met geweldige blazersgroep erachter! Niet Live vind ik het iets minder, maar nog altijd oke!
|
Pro: hij is lekker, hij zingt goed, hij is een 'bad-boy', zijn shows zijn super en zijn liedjes blijven in je hoofd hangen. En ik zing áltijd mee met zijn liedjes :)
|
ja, hij is een echte 'bad-boy' :)
|
Hij was wel oke toen hij nog aan de coke zat
|
Wel pro, zijn eerste twee cd's zijn best goed, en je kan er niet onderuit dat hij een goede "performer" is ofzo.
|
Citaat:
ik vind het "wel aardig". de muziek is wel catchy maar wordt daarom vaak tot vervelens toe gedraaid. zijn manier van doen en denken is wel cool en hij schrijft wel aardige teksten. |
blegh (n)
alleen angels is mooi (y) |
200% pro
|
smells
|
Contra, kvind het een sukkel.
|
Pro, hoewel het niet echt te verwachten is tussen mijn lijstje favorieten. Robbie Williams heeft als je 't mij vraagt toffe cd's met mooie ballads en lekkere meezingliedjes. Heerlijk, op z'n tijd :)
|
Enorm knap hoe hij alles zo voor elkaar gekregen heeft.Als je alleen al bekijkt hoeveel hits die vent heeft gehad, en allemaal redelijk verschillende soorten nummers.
De nieuwe single is toch mn favouriet, alleen al om dat refrein. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pro.
|
Zeker wel Pro. Ik vind hem toch wel een van dè entertainers van deze eeuw. Niet alleen heeft 'ie een goeie stem, hij schrijft ook leuke liedjes en als je naar een concert van hem gaat zie je ook echt een show, niet gewoon een gozer die wat lullig achter een microfoontje staat.
Dat zie je tegenwoordig (bijna) niet meer. Plus dat 't gewoon wel een toffe gast is die altijd wel grappige uitspraken doet. (y) |
let me entertain you vind ik een supernummer, verder vind ik het niks.
|
Op Angels na pro.
|
Pro. Uiteraard.
Alleen vind ik Tripping dus echt helemaal niks. Dat is in al die jaren de eerste single die ik gewoon echt verschrikkelijk vind, ik vind die hoge noten echt niks en live haalt ie ze ook niet. Verder is hij gewoon geweldig :) |
Heb wel respect voor die man. Hij is best goed
|
Contra, uiteraard.
|
Toen dat eerste album uit kwam was ik 'fan' :o na het tweede album ben ik afgehaakt. MAar ik vind 'm niet slecht. Dus pro.
|
Citaat:
De video is GEWELDIG en Tripping, <3 |
Citaat:
|
Pro.
|
harstikke pro natuurlijk!
|
Voor een zanger die in de top 40 staat is ie best wel goed vind ik.
|
clip bij pooltafel is gaaf, voor de rest is t niks
|
geweldige kerel
hij is stoer lekker, en maakt hele leuek muziek ik vind ook dat zn shows en zn persoonlijkheid n groot deel in t geheel vormen |
Ik waardeer
|
pro pro pro!
Zijn dvd, 'what we did last summer' is echt zo geweldig, Zo'n entertainer!! Dattie ff naar Nederland komt ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ben ook wel Pro. Vooral Escapology.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: laat maar, al gevonden. |
Citaat:
|
Pro natuurlijk :) ff afwachten of het lukt om kaartjes te kopen/winnen voor woensdag...
|
Pro.
Like duhh :) |
Pro! Het is een lekkere kerel met een lekkere stem! :)
|
:( Kaartverkoop was vanmorgen al (n)
|
Citaat:
Hadden ze lwe ff eerder mogen vertellen! :( |
Citaat:
|
stond al eerder op robbiewilliams.com hoor
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |