![]() |
Laatste schooldag
Haaaj allemaal!!
Had een vraagje.. weet iemand van jullie misschien een goed en leuk onderwerp voor de Laatste schooldag! :D Moet dat namelijk dit jaar organisere samen met t gala.. en jaa de meetings zijn nu al begonne.. haha Als jullie leuke ideeën hebben hoor ik t wel!! ;) Liefs, Yvette |
Ik heb voor hollywood gestemd. Best leuk een feest waarbij iedereen zo glamourachtig mogelijk als ie kan moet komen. Mooie jurken en pakken, grote zonnebrillen, rode loper, alles chique.
|
Citaat:
|
Je bent er al vroeg bij :)
|
Ik heb net mijn éérste lesdag gehad en nu begin jij alweer over de LSD :|.. Nouja ik heb gestemd voor Grease omdat het wel iets is wat mij leuk lijkt. Heerlijk oud en vooral fout zoals er al gezegd werd.
|
Ik vind Grease het leukst.
|
Citaat:
|
Hollywood, omdat je dan ook best Grease kan doen als je dat leuk vindt. Maar je kan dan ook als de vage buurman van Leo in de film The Beach. Meer mogelijkheden, meer tevreden mensen :)
edit: hey dat is Robert Carlyle lees ik nu, die speelt ook in Trainspotting. Leuk heh? |
Hollywood, zoals Anneka zei, chique pakken en jurken aan, rode loper, als voorloper op het eindgala?
|
Ikzelf zou stemmen voor Jamaican Party of P.I.M.P en hoes party :)
Jamaican PARTY: Alleen reggae draaien, en dan misschien nog stikkie smoken daar PiMP & hoes: Jongens helemaal wit, en de dames zo sexy mogelijk uiteraard |
Nu al bezig met de laatste schooldag.:|
Oh en ik heb op Grease gestemd. |
Grease gekozen, ook omdat wij dat gedaan hebben met Laatste Schooldag. :p Was gewoon een leuk thema.
Summerstyle lijkt me trouwens nog leuker, maar dan moet het weer goed zijn en dat weet je nooit van tevoren of dat goed is he. |
Citaat:
M - Lid :| Verder, is Hollywood wel kick |
Grease lijkt me het leukst. Met Hollywood kun je ook wel veel, maar Grease is idd lekker oud en fout.
|
Ik vind Hollywood wel een heel erg leuk idee. Rode loper enzo. :)
|
Eigenlijk vind ik alle onderwerpen een beetje suf een voor de hand liggend. Ik zou kiezen voor starwars ozid :P
|
Wij zijn er ook al mee bezig. Ik heb hier voor Grease gestemd maar bij mij op school mochten alle eindexamen leerlingen een thema insturen. Daar worden de beste 3 van gekozen en daar mogen we dan weer allemaal uit kiezen. Dus kun je niet beter aan de mensen zelf vragen die LSD bij jou op school hebben wat ze leuk vinden ipv mensen die niet bij jou op school zitten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |