![]() |
[tekening] Tijger met zachte potloden deze keer
http://img263.imageshack.us/img263/4...ertjuhh3mi.png Dit is dus (ja je raad het al) een tijger. Ik heb al een hoop gezeur gekregen van mensen die vonden dat ik niet voor elk "zinloos krabbeltje"een nieuw topic moet openen. ik vind dit zelf meer dan een "zinloos krabbeltje" dus geef ik deze maar zijn eigen topic. Als mensen daarvan enorm in de war raken op dit forum, sorry daarvoor. Maar goed. Ik heb nu dus een set potloden van 9B tot 2H gekocht en daarvan ook gebruik gemaakt. Zeg maar wat jullie vinden, ik kan hem nu nog verbeteren.http://img293.imageshack.us/img293/3...jgertje7wl.png Dit is het voorbeeld uit de wildlife-agenda van mijn vriendin sandra (Soly-chan :D)
|
Deze ziet er veel en veel beter uit. (y) :p Heb je een voorbeeld gebruikt of zo uit de losse hand? Als je een voorbeeld hebt gebruikt, kan je die ook even posten?
|
gaat de goeie kant op (als die er al is)
de tekening is misschien nog niet af, durf wat harder aan te zetten, zodat donker écht donker is, bijna zwart. maar oefen door! |
Het rechter oog is nog een beetje raar en zn kop is bovenop een beetje plat, maar het gaat inderdaad de goeie kant op (y)
|
ik houd niet van nagetekende minst orginele tekeningen maar! wel goed!
|
Ik ben hem nu zo aan het bewerken dat hij 1. Wat donkerdere stepen krijgt. 2. Niet meer zo'n big-smile heeft:D en 3. snorharen erbij doen, ikw eet alleen niet hoe je dta het beste kan doen, want die dingen zijn wit... Iemand tips? (als je in plats van het plaatje zelf een wit vakje met een rood kruisje ziet, moet je er even op klikken met de rechtermuisknop en klikkken op 'afbeelding weergeven')
|
Kijk maar naar de foto, de snorharen zijn zichtbaar doordat ze lichter overkomen dan zn vacht.
Dus in je tekening doe je hetzelfde, maak de vacht donkerder en gebruik een gummetje om de snorharen tevoorschijn te halen. |
Stukken beter (y) Natekenen is niet echt bijzonder, maar zeker wel een goede manier om te oefenen. Werkt fijner hè, met zachte potloden? :)
|
Ik vind hem wel enigzins overeen komen met de foto (y) maar hij is idd nog niet af, je moet er wat meer leven in brengen :)
Ik ben benieuwd hoe hij er straks uitziet |
Heel mooi! (y)
|
Ik ben op het moment bezig met de verbeteringen, bedankt voor de tips, jongens! Binnenkort komt de nieuwe versie hier te staan. Ik weet alleen niet of ik hem moet inkleuren. Ik denk zelf niet, ik ben bang dat ik hem dan verpest :s Het met aquarel inkleuren gata ook niet, want ik heb hem op gewoon papier getekend, dat papier dat gaat bobbelen als het nat word. Iemand nog advies?
|
Gewoon zwartwit houden. Ik zou pas gaan kleuren als je zwartwit goed onder de knie hebt.
|
ik zou hem ook zwart wit houden, maar het donkere donkerder maken.. ik vind het te slap getekend snap je ?
keep up the good work (y) |
Citaat:
|
Het is een beetje vaagjes nu, wel mooi!
Maar ik zou hem wat dikker tekenen en iig niet inkleuren, je hebt daarmee namelijk een grote kans dat je hem verpest. |
hij is wel mooi.. dit is volgens mij nu ook je eerste SERIEUZE TOPIC...
|
Citaat:
Doet die jongen zijn best, krijgt hij nog zo'n kaleote commentaar! :mad: cherry-springs, vind dit een hele mooi tekening :D doorgaan... en niet letten op ijkels als marsboy |
het is geen jongen maar een vrouw...
das pas een klote opmerking |
omg zo veel beter als eerst ga zo door (y) (y)
|
Citaat:
Trek ik terug... :) __________________________________________________ Jeeez! Het is ook NOOOOOIT goed! Doet dat meiske haar best, krijgt ze nog zo'n kaleote commentaar! cherry-springs, vind dit een hele mooi tekening doorgaan... en niet letten op ijkels als marsboy |
het is verder ook wel mooi maar ze postte heeeeeel veel de laatste tijd
eikels is trouwens met ei en niet met ij |
trying to be different...
heb een tijd op ander forum gezeten, daar werden alle nederlandse 'vloek'-woorden uitgefilterd :p ah... maar dan hoef je haar nog niet af te kraken toch? :nono: zeg dan niets meer dan: mooi, en niet zoiets als... eindelijk je eerste serieuze topic :| meiske doet ook maar haar best, en ieder moet ergens beginnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |