![]() |
Digi"postrock" under construction.
Ik wil nog synths, vage effecten, beats, samples en dergelijken toevoegen.
Wat vinden jullie van deze basis? C&C! [nieuwe versie in de maak!] Reason 3.0 - 2 NNXT samplers met elektrische gitaren - 1 NNXT sampler voor akkoestische bass - 1 REDRUM drumcomputer voor clicks en kwasten - 1 DR. REX drumloop player met hiphop loopje, niet de oorspronkelijke volgorde gebruikt uiteraard - 1 SUBTRACTOR synth met een piano die ik als een orgel heb laten klinken - een zooi equalizers, wat reverb |
wel aardig, maar verveelde best snel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt okay, maar ik vind die clicks er niet echt bij passen en ik heb het idee dat het niet ergens naartoe gaat. ik zat te wachten op wat haligh beschreef maar helaas uitbleef.
|
aight, het is ook een soort van intro...
|
dan ben ik benieuwd
|
als het ene intro was zou ik hem ook iets inkorten.
zelfde als bij mono, die hebben soms ook de neiging om de intro's iets te lang te maken. |
Goed (y). Ik zal em wat opfunken.
|
Ik vind em wel vet eigenlijk. Misschien zou het wat mooier klinken met wat meer instrumenten richting het einde; een wat voller geluid. Verder: mooie opbouw (y)
Het lijkt me ook wel wat om het begin met een gitaar te spelen. De clicks passen er imho juist erg goed bij. |
Nu ik em nou luister vind ik em ook wat saai. Denk dat ik de opbouw er wat uit ga gooien en er een wat beatsigere track van probeer te maken.
|
Versie 14 sept. Een stuk korter, maar wel mooier. Slechts een introductie wederom.
-zie nieuwe link beneden- |
haha van 10 mins naar 2:30 ofzo. ingrijpend. meteen drums dat is relaxed. relaxed hoe de kick erin komt. de panning vind ik wel een beetje irritant. hij is een beetje te kort nu eigenlijk. maar mooi nummer (Y)
|
Citaat:
danke |
ik vind klooien met panning wel gaaf alleen nu woesjt het door m'n hele kamer heen en ik persoonlijk vind dat niet echt bij het nummer passen
|
Haha je moet je speakers gewoon niet zo ver weg zetten.
|
figure of speech, elke box staat een halve meter van m'n oren vandaan en op oorhoogte maar het is nogal een intensieve beleving terwijl de rest van het nummer nog op een rustig punt is
|
mmmmmm point taken
|
yeah
|
Hij staat al aardig wat keren aan. (y) Erg goed. Deze gaat me begeleiden in de trein naar A'dam. (Mum vanavond!)
De drums zijn zeker een vooruitgang. Qua panning, geen idee. Daarvoor zou ik em een keet over m'n koptelefoon moeten luisteren. |
[zie beneden nieuwe link ]
met vocals, niet dat ik kan zingen maar heb het proberen te camoufleren (y) |
heel vet(y).
als je dit nu voor elkaar krijgt met een echte band is het helemaal top. enig minpunt is dat de bas niet zo spannend is eigenlijk. |
Citaat:
De bas is een beetje veel van hetzelfde inderdaad, maar wist niets anders passends te vinden. Geef maar een keer tips ;). |
Citaat:
maar vragen mag altijd(y). |
hier en daar wat tweaks, onder andere de bas iets meer noten gegeven
http://www.amoderndaytragedy.com/rut...ger15sept2.mp3 |
de bas en gitaar klinken nog steeds een beetje bart smit, maar de sfeer is vet(y).
|
Nog altijd vet. Je moet duidelijk wat vaker oefenen met zingen :D Maar bij dit nummer kan het zo prima.
|
Citaat:
|
|
nice nice. Bovendien inspirerend. Ik ben nu zowaar bezig met een nummer waarin ik "zing".
|
Dankje.
Bassdrum is wat 'vetter' nu. En de snare wat harder. Beta 3 te vinden op de link hier boven. http://www.amoderndaytragedy.com/rut...ovethecity.mp3 ben nu al anderhalve week bezig ofzo |
Ik vind de snare ietsjes te hard nu. De rest klinkt wel lekker vol en compleet nu.
|
rutg0r ik wil een mp3 project beginnen :bloos:
|
Citaat:
|
ik was eerst :mad:
|
Citaat:
|
oh :o
|
Citaat: