![]() |
Vertaalprogramma
waar kan ik die downloaden, dus die automatisch dingen vertaalt van het nederlands naar het Engels, Frans, Duits, etc. En hoe heet het?
|
Je had eerst iets van Babylon ofzo ( kan zijn dat je er nu voor moet betalen)
Als je veel/altijd online bent (de computer waar je normaal het vertaal programma wilt hebben) dan kan je beter op altavista naar de translator kijken, die is goed en je kan er ook hele zinnen mee vertalen http://babelfish.altavista.com/tr |
die dingen werken toch nie fatsoenlijk. zin structuur wordt gruwelijk verneukt
|
woordenboeken zijn ook ERG handig :)
|
Citaat:
|
Je kunt nooit online vertaalcomputers hele zinnen laten vertalen. Ik gebruik altijd het woordenboek en mijn eigen kennis :)
|
Misschien beetje domme vraag hoor, maar wrm heb je een vertaalproggie nodig als je aan de universiteit studeert?
|
Okay, met babbelfish krijg je misschien een kut zinsopbouw. maar in je woordenboek vind je het helemaal niet. Het was maar een suggestie... andere vertaalprogramma's ken ik niet
|
MSN ->> ik heb nu 3 mensen in me lijst, de ene is italiaan, die kan alles van het engels naar itialaans vertalen, etc, werkt ut beste denk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Babylon iz zeer flex! Heb hem altijd op school aanstaan als ik toetsen heb op de computer! Zoveel informatie staat erin!!! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |