![]() |
Uit eten in Scheveningen
Ga morgen voor het eerst met m'n vriendje uit eten en vroeg me af of iemand een leuk, sfeervol, romantisch, en niet al té duur restaurant kent in Scheveningen of eventueel Den Haag (dus geen TL-licht, gammele stoelen, slecht personeel...)Ben al op internet aan het kijken maar kan niet echt iets vinden...Ik heb voorkeur voor Chinees of Grill restaurant...Iemand tips? En waar in Scheveningen kan ik een pilsje pakken in een leuke, hippe tent?
ThnQ |
op de boulevard heb je iig wel zo'n indisch restaurant, dat zit zeg maar bij de pier naar rechts. maar ben er nog nooit geweest.
|
Pasta Company in de haven! Goede sfeer, lekker eten voor n redelijke prijs :) Verder is Van der Valk op de pier ook wel betaalb aar :D
|
misschien aan de dure kant, maar je hebt altijd nog het Kurhaus :)
Edit: niet goed gelezen, maar dit is dus geen Chinees of grillrestaurant ;) |
Je hebt in de haven een paar leuke tentjes, en natuurlijk op de boulevard. Met goed weer zullen de meeste wel druk zijn.
Specifieker weet ik het niet. |
Zo'n beetje alles aan de boulevard is sfeervol en niet heel erg duur.
Ik zou gewoon daar langs lopen en hem uit laten kiezen bij welk tentje hij wil eten :) |
Citaat:
|
In de Haven zit ook ergens een Chinees restaurant waar je wel lekker kan eten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lung fung en Fat Kee
|
Je hebt daar in Scheveningen aan het strand een heel lekker pannekoekententje! :)
|
Citaat:
|
Och, het is vast te laat. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |