![]() |
Herfstthee van Pickwick
Over precies een week weer in de winkel! Wie kijkt er ook naar uit?
Dat spul is zó lekker. |
Ik vind die seizoensthee altijd lekker, geniet nu nog fijn van de zomerthee.
|
nog nooit gehad hihi :p
zal het is een keer gaan proberen |
Mwah ik vind die herfsthee niet zo heel erg bijzonder. Wel lekker opzich, maar zou hem niet snel kopen...
Dus nee kijk er niet echt naar uit (maar ken wel mensen die er net als jij ook naar uitkijken!!) |
Mijn moeder vindt dat spul ook zo enorm lekker dat ze iedere herfst ik-weet-niet-hoeveel pakken inslaat.
Zoveel zelfs, dat we nu nog steeds herfstthee drinken |
hee ik heb nog precies 1 zakje herfstthee van vorig jaar :)
ik vindt 't redelijk lekker, vind alle thee wel lekker. Mijn vriend is er dol op, vandaar dat ik ook een voorraad aanleg :P |
Ik houd niet zo van kaneel. (n)
|
Citaat:
|
Ik hou niet van thee met smaakje. Doe mij maar gewone thee!
|
Die vind ik ook echt heel erg lekker! Wij hebben ook een keer jarenlang herfstthee gedronken :D
|
:D Leuk te horen dat er meer mensen zijn die zich er op verheugen. (y)
|
Jaaa! Morgennnn!
*huppel* |
Altijd citroen, citroen, citroooen!
|
herfsttee, is toch die in het bruin oranje rood achtige pakje met een vleugjeachtige kaneelsmaak?
die is zooo lekker als het degene is die ik denk dat het is:) |
Yup! Kaneel, appel en vanille. <3!!!
|
jammyy wij hebben hem ook :D klopt het dat het zakje nu meer oranje is, en er autumn storm opstaat :D
|
Bah, net of je op een ouwe sok sabbelt.
Er zit iig een hele gekke bijsmaak aan (n) |
Ik vind er geen gekke bijsmaak aan zitten, maar ik vind de vanille een beetje te overheersend.
|
Ja die is zeker lekker!
Al moet ik zeggen dat ik de winterthee nog lekkerder vind. |
Hmm heb het nog niet gehad (tenminste niet dat ik me kan herinneren) maar ik ben niet zo'n fan van vanille...als dat te overheersend is vind ik het niet lekker gok ik.
|
Onze appie had 'm nog niet. :mad:
|
Nog nooit gehad, maar ik denk dat ik 't niet lekker vind.
|
Eigenlijk nog nooit gedronken. Ik denk dat ik het eens keer ga proberen. Waar smaakt het naar?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind Chai thee veel lekkerder (y)
|
ik vind de meeste soorten thee lekker, behalve met van die overheersende vruchtensmaakjes als aardbei en bosvruchten
klinkt gek maar die vind ik droog, net het gevoel als je heel lang niks hebt gedronken.. |
Nog nooit gehad volgens mij, zal het eens proberen. (y)
|
Heerlijke thee. Ik ben sowieso wel een theeleut, maar deze is echt geweldig.
Het was me alleen wel opgevallen dat ze de lente en zomer thee iets hadden aangepast. Hoop dat 't nu niet 't geval is. |
Toen ik dit in de supermarkt zag staan moest ik meteen aan dit topic denken :D
|
Winter en zomerthee vind ik wel lekker, de lente en herftthee niet zo.
Voorlopig zit ik nog aan de groene thee met vanille van de Lidl :) |
in de supermarkt hebben ze hier alleen zomerthee :(
|
Citaat:
|
Herfstthee is lekker, ik hou niet zo van zomerthee en lentethee geloof ik.
|
Eindelijk eindelijk hadden ze m bij mijn supermarkt!
Het halve pakje is alweer leeg na 2 dagen, het is ook zo lekker :o Ik vind het wel stom dat het nu 'herfststorm' heet :( |
Volgens mijn moeder hebben we nog ergens thuis want ze wil geen nieuwe kopen voor alle andere soorten thee op zijn :(
Nou tegen die tijd ligt de lentethee vast alweer in de winkels (n) Nog een theezakje gevonden (y) ben nu lekker aan het genieten :) |
Ligt ie alweer in de schappen?
|
als het twee jaar geleden vanaf 21 september te koop was, zal dat dit jaar misschien ook wel zo zijn, dus dan zou het morgen te koop zijn.
|
Vind die winterdrank van lessini (geloof ik, kan ook karvan cevitam ofzoiets zijn) zo lekker! Is met peer kaneel ofzo en dan moet je er water bij mikken. Echt superrrrrrr lekker! Helaas wel met zoetstoffen (n).
|
Citaat:
|
Daar verheug ik me op (y)
|
Nog nooit op. Ik vind de zomer- en lentethee wel erg lekker:)
|
Citaat:
|
Ja, herfsthee is erg lekker! Heb het hier in Denemarken (nog) niet in de winkels gezien maar zal mn ouders of mn vriend vragen een pakje voor me mee te nemen als ze komen over 3 weken ;) :D
|
'Mijn' thee-en-kruiden-kraampje op de markt verkocht gister al herfstthee (y) maar ze vonden het toch gek dat ik het kocht!
|
Oh, ja die is erg lekker. Ik ga 'm van de week halen...
|
Hmm, de hefstthee heb ik volgens mij nog niet gedronken maar de winter glow is iig erg lekker.(y)
|
Hmm bij mij hebben ze het bij de AH èn de C1000 nog niet -O-. Dus dat wordt nog meer supermarkten afgaan..
|
Bij "mijn" AH hebben ze alleen huismerk herfstthee. De zomerthee lag nog steeds in de schappen.:(
|
ik vind juist die zomerthee zo lekker, maar daar ben ik dus mooi te laat mee, want die zie ik nergens meer...
|
Ik moet wat bekennen :o
Door de enthousiaste verhalen heb ik zojuist herfstthee gekocht :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |