![]() |
Billy blanks Bootcamp :)?
Heeft iemand ervaring met deze workout serie :)?
Ik weet dat tae bo nogal een impact was. Maar daar nooit aan mee gedaan. Dus als iemand ervaring met deze serie heeft, meld dan even je mening. (y) Offtopic: Ben hem zelf nu namelijk aan het downloaden |
Heb het tijdje gedaan, maar na een tijdje werd ik er schijtziek van dus ben er maar mee gestopt
|
Tsjah het is net als al die anderen work-outs die je ook in de sportschool kan doen, en zolang je je kapot traint en zweet zal het vast wel zorgen voor resultaat lijkt me (y)
|
Op mijn school kan je via keuzes Billy's Bootcamp doen, ik zelf heb het niet gekozen maar heb wel een tijdje staan kijken en het zag er echt heel leuk uit, wel ontzettend vermoeiend (die les tenminste, wat ik neem aan dat als er wat oudere bij zijn ze het rustiger aan zullen doen). Ik moet zeggen dat van de 60 personen er maar 1 jongen tussen zat, ik weet niet of dit gewoon bij de 'vrije' lessen ook zo is en of dat jou interesseert. Je kan het iig altijd een keer proberen en zelf kijken wat je er van vindt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarkan je het downloaden? Tlijkt mij ook wel wat namelijk :)
|
Citaat:
Ik heb hem zelf ook nog niet 100% binnen en kan nog 1-3 dagen duren :nono: |
oooooooh PM MIJ OOK
|
En mij !!! :d Wat een uitvinding :d
|
Pak een willekeurig P2P programma, zoek op billy blanks en dubbelklik op je keuze... :o :rolleyes:
Ik mag er alleen niet bij zeggen dat je een crack moet downloaden als je er niet voor wilt betalen... dit doe ik dan ook niet :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |