![]() |
[TK] Original Accessory by Samsung (Pc/data link cable)
Ik heb net een nieuwe mobiel gekocht (Samsung S342i) en daarvoor wou ik dus een pc/data link cable hebben.
Ik heb net zo'n kabeltje gekocht in de winkel, maar hij paste niet. En omdat ik de verpakking te lomp open heb gemaakt.. zit er geen garantie meer op. Hij is dus nog gloed en gloednieuw! Model: PCB133LBE S/N: RT1Y113IV http://img.photobucket.com/albums/v6...gifotos135.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6...gifotos131.jpg Ben je geinteresseerd? Stuur een pm :) |
De kabel kun je gebruiken voor deze mobiels: SGH-X640, SGH-E330, SGH-X100, SGH-E820, SGH-E100, SGH-X460, SGH-X600, SGH-E700, SGH-E800, SGH-S500
|
up :)
|
hoeveel wil je er voor hebben
|
Citaat:
|
E10,- (incl. verzendkosten), je zei het namelijk zelf al; je hebt geen garantie meer.
|
Citaat:
|
Alsof ik E20,- ga uitgeven aan een kabeltje :p
Nah jah, succes met de verkoop verder dan maar/ :) |
1. Misschien in het vervolg sneller kijken voor welke telefoons kabeltje gaat?
2. Hoe weet je zo zeker dat de garantie niet meer gold? als je kabeltje koopt en uur later terugging dat kabeltje niet gaat op telefoon, dan moesten ze normaal wel refunden dacht ik hoor |
Citaat:
|
Citaat:
We konden na een uur niet meer terug omdat die winkel toen dicht was.. maar dat maakte verder toch niet uit, omdat ze het 9 van de 10 keer toch niet aannemen als de verpakking kapot is. Gewoon dom dat ik er niet aan had gedacht om het netjes open te maken.. (dat lukte me niet dus deed ik het maar lomp :bloos: ) |
Niemand? :(
|
Ehm, hoe kan hij nou passen op de d500 en de e700, die hebben andere oplaadaansluitingen, dus dan past dat kabeltje er oo kniet in lijkt me
|
Citaat:
|
Oeeh ik heb die eigenlijk wel nodig! weet je zeker dat 'ie op de E800 past?
|
Citaat:
|
Hmm, ik heb wel interesse, maar ik heb pas de 30e weer geld. :|
|
Citaat:
|
hmmkee, ik heb wil hem wel kopen :)
Zit er trouwens software bij die kabel? |
Citaat:
|
Citaat: