![]() |
Waarom win ik nooit wat!
Ik heb net het spelletje gespeeld www.hierstondeenlink.nl ik vraag me alleen af waarom ik met dit soort spelletjes nooit iets win. Meestal kun je zulke vette prijzen winnen, ook met dit spel, ben voor de Plasma Tv gegaan. Waarschijnlijk hoor ik er niets meer van, heeft iemand van jullie al wel eens iets gewonnen met een online spelletje?
Geloof namelijk niet dat ik iemand in mijn omgeving ken! |
Neuh win nooit wat via internetspelletjes maar ja is dit boeiend?
|
Waarom heb je nog geen zelfmoord gepleegd? :evil:
|
Nee, maar ik doe nooit mee met online spelletjes.
(Dit is trouwens gewoon verkapte reclame, al staat de URL er niet meer?) |
Ik begin er niet eens aan (N) Mijn moeder heeft ooit wel eens een alcoholpakket gewonnen :o
|
Jemig, dat je dr in trapt. :s
|
|
idd je wint nooit wat bij dat soort dingen.... :rolleyes:
een goede reden om helemaal niet mee te doenl lijkt me zo (y) |
Ik vraag me af of ze wel prijzen weggeven....
Lotto heb je zelf meer kans :) ;) |
Een keer bijna 500 euro gewonnen met zo'n belspelletje maar dat ging niet door omdat mn ouders er niet waren en ze toestemming nodig hadden ofzo :confused:
|
Waarom komt er nooit een bloedmooi meisje op me af die zegt dat ze steenrijk is en dat ze heel haar vermogen aan mij wil schenken als ik 1 x het bed met haar wil delen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe er niet eens aan mee.
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat de communiceerbeer zegt
|
ik ben nog lekker wakker :p
en nu ben ik stoer :cool: |
wat Meester HJ zegt....
I now rest my case |
Citaat:
|
www.3000gratisbrillen.nl
ook aan meegedaan, en nog maar afwachten of ik iets win. denk het niet, ik ken NIEMAND die ooit iets via intenet gewonnen heeft. Allemaal doorgestoken kaart. |
Citaat:
|
Ik heb al heel vaak iets via internet gewonnen (iets van 30 keer ofzo denk ik). Maar dat was dan wel op meer 'betrouwbare' sites, zoals de website van een uitgeverij of de site van de libelle. De echte grote prijzen zoals een plasma tv of een reis win ik ook nooit, ik vraag me af in hoeverre dat eerlijk gaat.
|
Citaat:
En ik heb zelf ook nog nooit wat gewonnen, maar doe ook bijna nooit aan die zooi mee... dus dat scheelt :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |