![]() |
Het-wat-wil-je-op-dit-moment-het-liefste-topic nr 21#
Omdat de vorige vol zit..
..Dat mijn stage voorbij is (Ofwel; dat het maar heel snel 11 november is :o (n) ) |
VAKANTIE! nog maar 24 dagen *sjucht*
|
Dat ik hem weer 1 keer zie als ik naar me oude school ga.
Maar wat ik nu echt wil is zoutzuur op dat meisje haar labjas zetten. Zie Lucht je hart topic. |
hem vertellen wat die écht voor me betekent zonder het gevoel te hebben dat ik steeds hetzelfde zeg. :)
|
Bij hem en zijn vrienden zijn, lekker gezellig met zn allen :)
|
Een fruitjuice van de Lowlands tent naast de rode doorgang :(
|
slaap inhalen... en m'n handelingsdeel af hebben:)
|
een batterij voor m'n camera, best simpel eigenlijk. en een knuffel.
|
Mijn to-do-list decimeren
|
nr=# hoor :D Nu staat er nummer 21 nummer.
Ik wil het liefste wat energie, ik wil graag m'n huiswerk doen, maar ik ben echt gewoon op. :( (n) |
geen liefde meer kunnen voelen
|
Niet meer zo gestressed zijn.
|
bij hem zijn om in zijn armen in slaap te kunnen vallen.
|
Appeltaart natuurlijk :D :bloos:
en dat studieboek in een keer in mijn hoofd hebben en niet zoveel denken |
Morgen de dag doorkomen met al mijn troep :s
|
Citaat:
Ik zou willen dat het al zaterdag is :) |
EEN TOSTI, dat zou ik willen, ik heb al niet meer zout gegeten sinds de intro ofzo, das eeeeeuwen geleden :(. en what the heck, ik ga er een paar maken ook, hmmm
|
Slapen, maar ik ben bang.
En drank, maar ik heb niks in huis. En iemand die in bed een arm om me heen slaat, maar dat zal vannacht ook niet gebeuren... |
eens een keertje af van bepaalde mensen in mijn leven. Altijd datzelfde meisje op de muziek die denkt dat zeb eter is dan iedereen, dom lacht om alles (net een koe:|), kritiek heeft op iedereen en dan vooral mij.. terwijl ze zelf degene is die de grootste irritant is. En ik wilde er wat van zeggen maar ben dan weer te laf.. volgende week krijgt ze hem echt naar dr hoofd als ze weer eens staat te paffen en loopt te zijken dat ik naar huis ga.
|
mezelf zijn, onvoorwaardelijk, zonder bang te zijn
|
niet zo zenuwappig zijn voor mijn theorieweekend:s en het examen maandag.
|
Ik wil dat m'n kamer opgeruimd is zonder er enige moeite voor te hoeven doen.
|
Dat ze eindelijk eens ophouden, ik word er zo ziek van. Ze moeten het niet doen, echt niet.
|
knuffelen
|
Citaat:
|
Iets onverwachts
|
Dat onverwachte is er nu ongeveer, volgens mij, nu wil ik spelen met geografische liggingen:p
|
Lekker tv kijken met iemand die van me houdt...
Waar ik lekker tegenaan kan liggen... Een liefde die naar me luistert en het nog werkelijk interesseert ook... Even niks meer kunnen voelen.. :( |
Dat mijn vriendje ook op 10 minuten fietsen afstand woont. (y) Dat zou leuk zijn, kan ik hem zien wanneer ik maar wil en ben ik niet veel tijd kwijt aan treinen en bussen. Of hoeft hij er niet zo veel benzine aan te besteden.
|
Lef om te doen wat ik wil en moet doen.
Een relaxte thuissituatie, niet zo fucking opgefokt en gespannen. Desnoods een ander thuis zoeken. De perfecte relatie. Dat het maar gauw volgend schooljaar mag worden, zodat ik met een nieuwe opleiding kan beginnen en zo gauw mogelijk ontslag kan nemen van deze verschrikkelijke baan. |
Iets gezelligs doen.. Een leuk gesprek, uitgaan, wat drinken, maf doen, lachen of naar de bios of iets. Mja a.s. vrijdag waarschijnlijk samen met school. Geloof ik :)
|
Citaat:
|
Motivatie hebben om mijn opleiding af te maken of veel bij mijn vriendin zijn, moeilijke keuze :confused:
|
Dat mn kamer schoon is:P Heb geen zin meer...
|
Dat ie gewoon 's even normaal doet. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil op dit moment al het huiswerk wat helderder hebben. We moeten zoveel zelf uitzoeken. Engelse boeken, onduidelijke leraren en vage boeken. Bah. (n) Waarom doen ze niet gewoon hun best het ons duidelijk te maken? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het rijden vandaag wèl goed gaat
|
Citaat:
|
Ik wou dat ik die foto niet gezien had, zodat er niets kwam opwaaien.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
vandaag ging het gelukkig stukken beter dan de vorige keer...Ik was van tevoren echt zo zenuwachtig vandaag...2 uur lang, maakte mezelf zorgen over dat als het nu niet goed zou gaan, ik in een dieper gat zou vallen...Natuurlijk ging het niet helemaal perfect, maar daar heb ik me (eindelijk eens een keer) bij neer kunnen leggen...Nu tenminste met een goed gevoel thuis gekomen en niet zo gestresst als vorige keer, liefs *knorretje* |
Iemand om mee te praten.
|
Onmogelijke dingen en een boek lezen, tv kijken en forummen tegelijkertijd.
Pff.. Waarom doe ik altijd zo moeilijk? Edit; en dat die muggenbult op mijn voet stopt met jeuken. |
Me gewoon goed voelen.
|
Citaat:
Blegh. |
Weten waar dat rare gevoel vandaan komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |