![]() |
Kamer aangeboden voor iemand die gaaf is.
Wij hebben een verpauperd studentenhuis, en de verhuurder is nazi door te zeggen "we wijsen jullie anders wel een nieuwe huisgenoot aan". Flikker op, ik wil geen Muddy, dus mail even naar senseosoft@hotmail.com als je gaaf bent en je zoekt het gaafste studentenhuis ter wereld in Hengelo.
|
waar nog ouderwets met elkaar gedouchet kan worden.
waar nog ouderwets elkaar kent en naar de kloten kan gaan. waar je nog ouderwets in de gootsteen mag zeiken |
balen dat het in Hengelo is, als er nou een 20 min verbinding met nijmegen was...
|
speelt sexuele voorkeur een rol?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe heb je geen vrienden of zo, dat je zelfs een huisgenoot op het forum moet zoeken? :D
nee hoor ik zou me gelijk aanbieden als het niet in the middle of niks was geweest (y) |
Citaat:
1)je wilt sommige vrienden niet omdat je daar niet 24/7 op je lipe mee kan zitten 2)veel vrienden wonen al buitenshuis 3)andere vrienden wonen hier nog:P 4)het moet ook gaaf blijven om bij andere vrienden op bezoek te gaan. 5)niet iedereen wil hier wonen vanwege chaos:P vandaar. |
---> www.kamernet.nl
Zeflde ad erop en afwachten maar. Iemand die op zon kut ad reageert past in jullie huis 4 sho. |
De achterhoek is me iets te ghetto, sorry.
|
Citaat:
|
nou ik zal dit even opschonen en dan op het goede subforum zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|