![]() |
Nationale leerlingendag
HoHoooooi
Mensen ik heb een probleem... Ik zit in de LeerlingenRaad van onze school en binnekort (4 oktober) is de nationale dag van de leerling. Wij willen dit op school natuurlijk vieren maar hebben geen idee wat we kunnen doen om alle leerlingen te verwennen, we hebben wel een budget maar 1600 man op taart trakteren doen we dan weer net niet... Ik dacht er zijn vast wel een hele hoop lieve knappe stoere slimme mensen die mij kunnen helpen :) :) :) Dus als jou creatieve brein iets creatiefs verzint laat het me weten ! dank dank dank dag dag dag Tjeerd |
Is vier oktober geen dierendag :|
|
hehehe ookal maar OOK leerlingendag... Ik hoop niet dat ze ons met beesten vergelijken maarja het is echt waar:
http://onderwijsweek.kennisnet.nl/programma tadaaaaaa en neej we gaan niet alle leerlingen hondebrokken geven ;) :D :p |
Hey, dan is het ook dierendag!
Geef alle leerlingen hondenbrokken. |
o o ooooo
wat een goed idee :eek: ;) |
Leerlingen - dieren.
Wat is het verschil? |
Dieren kunnen luisteren?
|
Mwah. Het was eigenlijk een soort van open retorische vraag.
|
kijk of je een band kunt krijgen die redelijk populair is op jullie school en laat die optreden?
|
Citaat:
|
dat ligt eraan, het kan een lokale band zijn :)
|
geef iedereen het 1e uur vrij (y)
|
Haha, het is meteen bekend hoe jullie school over de leerlingen denkt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wáárom moet tegenwoordig toch overal een "dag" voor zijn?! :mad:
|
Ik zou als leerling gewoon die taart willen hoor :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop een heleboel snoepjes en koekjes en ga films kijken. (y)
|
Citaat:
europese dag van mensen met.... nationale...dag dag van het.... blablabla vandaag was et trouwens nationale autowasdag :cool: |
Citaat:
heb er ervaring mee,... :evil: |
Citaat:
|
Spelletjes dag? Waarom geen soort van Idols maken? Kinderen die lef hebben kunnen zingen. Zorg voor humor en je hoef alleen te betalen voor drinken en wat koekjes ;)
|
Een leerlingendag? Wat is dat nu voor onzin? :D
|
Citaat:
|
Geen taart dat is zo standaard. Geef een groot feest. Iedereen betaalt 2euro
|
4 oktober is:
dierendag de dag van de schoolsportwedstrijden de dag na mijn verjaardag nationale leerlingendag. 4 oktober is leuk dus. kennelijk. |
Het is gewoon dierendag.
|
Er staat ook in het artikel dat de dag erna (als k t goed gelezen heb) nationale lerarendag is, als je aan het ene mee doet lijkt het me logisch dat je het andere dus ook doet, maar wat heb je dan liever? k ga echt geen taart in de lerarenkamer zetten ofzo, maar dan loop je dus ook je leerlingendag mis. dan maar allebei niet.
|
Pff, wel stom om dat op dierendag te plannen. Die vergelijking wordt dan wel erg snel gemaakt natuurlijk.
|
Citaat:
|
Koop bij de plaatselijke supermarkt een overdosis (gekleurde) lolly's. Maak op de pc kaartjes met een leuk tekstje/ slogan/ citaat whatsoever. Maak aan elke lolly zo'n kaartje vast. (Je kunt met een perforator een gaatje in het kaartje maken en deze door het stokje schuiven.. Of inventief met plakband zijn.) Dit doen wij elk jaar met de opendag op school. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |