![]() |
Leuke kleurcombinaties voor kamer
Jaa ik wil me kamer weer eens verven,
Ik heb nu roze met zwart wit gestreept Ik zelf dacht nu aan Goud met oranje.. nog meer leuke ideeën? :) |
Nou ik heb mijne ook net geverfd..
jaartje ofzo.. en mijne is roze met groen. de vloer zwart met wit.. mintgroen vind ik ook altijd erg mooi.. met wit bijvoorbeeld. |
Ik heb roze met wit, daarvoor oranje en rood, daarvoor geel en blauw. Een vriendin van me heeft wit met bruin, best mooi! Moet je wel een mooie kleur bruin zoeken natuurlijk ; )
Wit met .. vind ik bijna altijd wel mooi, wit met paars is gaaf! Ohja en oranje met goud lijkt mij persoonlijk heeel lelijk.. |
mijn kamer moet zwart/wit/grijs worden met een zebra bontje ergens. en al de houten meubels moeten in kersenhoutkleur gelakt worden.
voor de rest ben ik er nog niet uit. hij is al voor de helft opgeruimd en schoon kkwerk :( |
Ik heb mijn kamer deze zomer nog geverfd, hij is licht paars en de vloer is geel. Mijn zus heeft licht blauw en donker bruin, wat ook best mooi is.
|
die van mij is groen met wit en een beetje zilver. hiervoor was hij rood met roomwit en een beetje goud. (wat een rotklus trouwens om rood weer wit te maken zonder opnieuw te behangen, vele lagen frustraties zijn erin gegaan)
|
Fluor groen met fluor oranje :cool: :o
|
Ossenbloed en Stierenpoep
|
mintgroen met donkergroen.
|
Groen/bruin, groen/goud, lichtblauw/zilver, paars/groen
|
rood-wit-zwart-goud
|
groen en blauw
:rolleyes: |
Placentarood met British racing car green doet 't altijd goed, mits je er het gezicht voor hebt.:)
|
paars en groen is de shizzle
|
zachtbruin met groen/blauw of donker turquase
of wat Roos zegt |
de mijne is forumgeel :)
|
mijn kamer is zwart/geel met tsjille vuurafscheiding
zelluf gedaan! :D http://www.geocities.com/stakkersenstaken/DSC02593.JPG |
Citaat:
Dit heeft je broertje getyped/geschilderd hoop ik voor je? |
hoezo?
neuj heb ik zelf gedaan zegk toch net |
Citaat:
|
mijne is felgroen met felgeel en donkerblauw
en iedereen word er gek van maar ik niet </loze info> |
Citaat:
|
wit, appeltjesgroen & goud aha
|
Wit.
|
oranje en warmgeel heb ik. en veel groene planten. voel me relaxed met die kleuren
|
zacht roze, knalroze, wit en donkerblauw :)
Heb ook lichtroze, met wit en turqoise gehad en lichtblauw met wit en lichtgeel. |
Ik heb donkerpaars met felgroen, en nog wat hardroze tinten als accosoires (kaarsen, vloerkleed etc). Vroeger had ik geel, groen en lichtblauw.
|
paars en appeltjesgroen is erg leuk, en rood met fuchsia-roze (oid) en goud heb ik zelf, ook erg leuk.
|
Ik vind lichtgroen met rose altijd heel mooi!
|
turquoise met appeltjesgroen,
rood, oranje, goud, (roze) oranje, roze |
Saai maar leuk! Zilver/Zwart/Wit :)
|
Ik heb blauw met heel licht roze
het moest donkerturquase met lichtbruin worden :rolleyes: maar ik ben niet ontevreden ben hier als het goed met 8/9 maanden weg |
ik heb felgeel met felpaars, en het is kklelijk. gelukkig ben ik hier toch over 1,5 jaar weg.
|
ik heb mijn kamer van de week geverft en hij is lichtblauw ( dat was er al ) en wit, en dan met hawaii bloemen
|
k heb zelf roze met groen, ik vind t erg relaxed
|
|
De "doe maar" kleurencombi
Roze en lichtgroen dus |
Ik heb felgele muren, groene gordijen, deur+ramen lichtoranje, deur-en raamkozijnen lichter oranje, groene gordijnen en zachtgeel plafond :o
knallieknallie (y) |
Ik heb twee muren lichtgroen , en twee wit . :) (y)
Houten meubels (bed , bureau , kast en kastje voor tv) , zwarte bank , en 'zilveren' tafel . En laminaat vloer . (en nu over de groene muren ook wit omdat het gestuukte stuk nog niet overgeschilderd is :mad: ) |
ik heb een wand zilver, de wand daarnaast redelijk vol/fel roze en de wand daarnaast licht /wolk blauw met in mn kamer veel meubels zilver geschildert,zilvere foto'lijstjes ed
|
Citaat:
Paars / Goud eerder. . . Dat is pimp Ik verf me kamer liever in rastakleuren :) (rood - geel - groen) |
mijn hele kamer is 2 verschillende kleuren roze inc plafond met hier en daar een panterprintje en wat wit.
|
Hijs nu vies-geel-gevangenis-wit, maar ik krijg nieuw behang! Jee! Het wordt licht-turquoise met appelgroen en wit. Andere leuke combo's vind ik: Paars-goud, lichtblauw, geel, oranje en roze! lime en goud matcht ook erg goed.
|
|
blauw met vlammen
|
Citaat:
|
Ik heb em momenteel terracotta met oud-rode kozijnen. Best mooie combi vond ik zelf.
|
Die van mij is best wel leuk, al zegk 't zelf :p Um.. Knal roze wanden.. Met lila plinten.. :D Een knalgeel bureau, en een knalgeel rolgordijn. Donkerblauwe vloerbedekking. Voor de rest is alles roze/paars tint.. Met zo'n kralen/-vliegengordijn, geeft heel gezellig effect! (y)
|
Ik heb me kamer sinds kort Citroen Geel met Signaal Rood en hier en daar een beetje zwart maar dat is voor tekeningen :D
En nog een geel wantkleed aan de muur hangen |
Ik ga de mijne bordeau rood met wit verfen met oude meubels :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |