![]() |
wth is er zo cool aan msn?
ik snap het niet, iedereen die ik ken, en dat zijn er aardig wat, heeft dat fricking msn, ik daarintegen niet, ik snap niet wat mensen er aan vinden altijd gedacht dat ht voor 12 jarigen was, blijkt het zelfs door bijna al mijn klasgenoten te worden gebruikt :eek:
loop ik technologisch achter....? :confused: |
Toen ik 12 was wist ik nog niet eens wat MSN was. :) (y)
Ik vind het gewoon handig om met mensen te praten die je normaal niet elke dag kan zien. (y) |
Fucking handige shit!
|
hoezo, je kan toch smsen, bellen, opzoeken? :|
|
Msn is maar een vies wereldje, iedereen doet zich wel wat anders voor en ik rkijg altijd ruzie enzo omdat je gene stem of uitdrukking hoort en converstaties via msn zijn nu eenmaal vermoeiend, zeker als het je enige contact is met iemand met wie je normaal zo'n goede connectie hebt IRL
maarja als dat de enige manier is....soms is het ook wel gezellig. Maar als ik bvb een persoonlijk gesprek heb met iemand dan ben ik verlegener in het echt en dan is er al eens een communicatiestoornis ontstaan. |
Dit kost geen beltegoed :p
En verder kan je met meerdere mensen tegelijk praten en is het weleens handig om wat af te spreken of voor school wat te overleggen ofzo. |
Citaat:
Opzoeken kost tijd en kan niet altijd, MSN is dan een handig middel om de ander toch te spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb msn van allereerste begin :cool: (y)
|
Citaat:
|
En je bent nog steeds tevreden? geen geile mannetjes?? :|
|
je bepaalt toch zelf wie je in je msn-lijstje hebt staan ? mijn lijstje is vooral gevuld met mensen die ook daadwerkelijk zelf ken; en dan is t soms gewoon erg handig. msn-en kan eigenlijk overal waar je een pc vindt, en mijn 'vriendengroepje' is nogal versplintert geraakt (wat locatie betreft, we zijn nog steeds goede vrienden). Zo zit een goede vriend van me momenteel vaak in china, en daar bel je niet zo makkelijk ff heen. msn-en kun je tijdens je werk of andere bezigheden doen zonder dat t onbeleefd word, en je kan toch contact houden met mensen die je anders niet zo vaak ziet, daarom is t handig.
|
De voordelen wegen op tegen de nadelen.
|
Citaat:
|
MSN is opzich handig, alleen gebruik ik het nooit. :o
|
Citaat:
|
msn is een hulpmiddel, en ik heb het gewoon aanstaan als ik toch achter de computer zit. in verband met overleggen over allerlei dingen is msn handiger dan bellen omdat je bestanden bij de hand hebt, en de mogelijkheid om deze te versturen.
en bij telefoneren heb je geen avatar ^^ |
Ik vind MSN echt vreselijk. Ik heb er in de beginperiode wel aan meegedaan, maar al snel zag ik er de lol niet meer van in. Op MSN verzanden de meeste "gesprekjes" toch steevast in oeverloos gelul, zelfs wanneer mijn gesprekspartner géén aandachsgeile breezerteef is met way too much vrije tijd.
Dus nee, mij niet gezien. |
Het is ideaal om contact te houden met mensen die ik doordat we door het land heen studeren niet meer zo vaak zie, dat zeker. Voor de rest gebruik ik het eigenlijk nog zelden.
|
Ik vind MSN wel leuk om af en toe met klasgenoten/vrienden te kletsen. Maar niet uren lang. Vroeger vaak genoeg gedaan met icq, dat was gewoon nog leuk en ongevaarlijk :D
|
Het werkt verslavend op de een of andere manier. Gewoon een uurtje onderuitgezakt wat lullen met m'n vrienden, mensen van het forum of mensen die ik anders niet zo snel spreek.
Zo woont mijn nichtje bijvoorbeeld dik een uur rijden van mij vandaan. Sprak dr vroeger 1 keer in de maand oid. Met msn onderhand elke dag, dan is het ideaal:). |
Citaat:
/ |
Het is gewoon een handig communicatiemiddel. Je moet het natuurlijk niet als hobby zien ofzo. ICQ was wel toffer trouwens.
|
Ik ben al ongeveer 5 jaar (bijna 6 :bloos: ) een trouwe gebruiker. Een goede manier om contact te houden, en ik praat alleen met mensen die ik ook echt ken.
|
wat de communiceerbeer zegt :)
|
Geen idee, kijk trouwens! Allochthony terug op de kantine! Klaar om gehaat te worden!
|
Je kan leuk met mensen praten over dingen enzo, ja. je kan het via sms doen, bellen, of diegene opzoeken. Maar dat kost meer tijd/geld waarschijnlijk.
Hardstikke handig als je nog iets wilt weten, of als je een beetje verlegen bent in het echt, je zegt er makkelijker dingen. |
Het is een handige manier om mensen te 'spreken' bij wie je niet zo gauw op het idee zou komen om ze te bellen... en vooral een handige manier om contact te hebben met meerdere mensen tegelijk zonder dat je eerst naar ze toe hoeft en terwijl je ondertussen iets anders kunt doen.
En msn is iets anders dan een normale chatbox waar het inderdaad meestal stikt van de mensen die op cyberseks uit zijn. Op msn praat je alleen met de mensen die in je contactlijst staan; als dat iemand is die vervelend doet, of als het iemand is die niets te melden heeft, dan gooi je diegene gewoon uit je contactlijst. |
Wat Dinalfos zegt, MSN is stom.
|
het is niet cool maar het scheelt beltegoed
|
msn is alleen cool in de brugklas daarna is eht gewoon handig
ik laat msn altijd aanstaan hoewel ik zelden praat maar zo ben ik wel bereikbaar :) |
Ik vind het wel handig. Groot deel van m'n familie woont in Frankrijk en Belgie. Dat is echt duur om te bellen, en je gaat dus niet zomaar even bellen om een praatje te maken. Met msn kan dat wel.
|
als mijn computer aan staat, staat msn ook automatisch aan. en aangezien ie ong de hele dag aan staat, is er altijd wel iemand waarmee ik een gesprek heb ofzo.
ik vind het echt heel handig, ook grappig als je dan die oudere versies van msn terug ziet, wat er eigenlijk allemaal veranderd is :) |
Citaat:
|
Wat Ertur zegt. :)
|
Citaat:
|
Het is sneller dan pm'en.
|
Damn jij loopt achter... MSN is gewoon onwijs handig, je leert een heleboel mensen kennen, ook van buiten Europa. Tis dan wel zo handig dat je geen dure telefoontjes hoeft te plegen enzo...
|
Het is handig om sommige mensen te spreken. En wat ouwe vieze geilerds betreft, daar bestaat 'blokkeren' voor. :o
|
Citaat:
ook heb je programma's zoals ventrillo en teamspeak, die gebruikmakend van een microfoon je overal over de wereld kunt comminuceren, ze worden ook veel voor online fps gebruikt www.ventrillo.com www.goteamspeak.com dus stfu dat ik achter loop :mad: :D |
Geen idee, maar ik ben er af en toe wel verslaafd aan. :o
|
Msn. :confused:
|
Citaat:
|
Het is gewoon een handig communicatiemiddel. Snel. Gratis. Makkelijk toegankelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs mijn moeder gebruikt het. Dat maakt het minder cool zeker :(
|
MSN is sneller dan smsen :cool:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |