![]() |
telefoon kapot
ik heb via orange een telefoonabonnement met een "Extra verzekering", de basisverzekering + extra's, ook tegen beschadiging etc.
nu wil het zo zijn, dat mijn telefoon kapot is, een deel van de knoppen werkt niet meer. (In eens, zonder dat er iets bijzonders is gebeurd). Morgen ga ik de verzekeringsmaatschappij bellen over wat er nu moet gaan gebeuren, maar ik ben stiekem nieuwsgierig hoe dat zo in zn werk gaat... iemand hier ervaring mee? (volgens de meneer uit de orange shop valt "dit" verhaal gewoon onder de verzekering die ik heb afgesloten) |
kun je hem niet opsturen naar de fabrikant van de telefoon, dit valt toch onder de garantie, niet onder de verzekering?
|
daar heeft de meneer gelijk in dibbes
|
Je moet inderdaad even uitzoeken wat de verzekering extra biedt ten opzichte van de garantie. Vaak is het zo dat de verzekering extra voordelen biedt, maar soms juist ook niet (langere doorlooptijd vervangingsprocedure etc.).
Meestal krijg je een schadeformulier toegezonden waarop je in moet vullen wat het geval precies is. In de praktijk zullen ze je toestel dan gaan repareren en in het geval van veel verzekeringen krijg je een gratis leentoestel. |
Maar hoe kan je de verzekering bellen als je telefoon kapot is?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |