![]() |
Dennis van der geest wereldkampioen
JAHA! wereldkampioen! Wat vinden jullie nou allemaal van judo? Zijn er veel judoers op dit forum?
|
Beetje laat. :bloos: Ik vind het erg leuk. Hij had eigenlijk de Olympische titel al moeten hebben, gezien zijn wedstrijden augustus vorig jaar. Gerechtigheid.
|
Guillaume Elmont en Edith Bosch ook. Tja, leuk maar niet heel boeiend :p
|
ja en mark eindelijk zn plak op een wk , ik judo al een jaar of 15 jottem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik judo nu ongeveer 3, 4 jaar denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar doe jij aan wedstrijden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben niet zo lang geleden gestopt, had een blauwe band. Stopte omdat al mijn vrienden eraf gingen en ik daar niemand meer kende, achteraf gezien wel spijt van, was leuk.
|
Citaat:
|
Ik heb de groene band maar ik weet niks meer; alleen nog een paar beenworpen huhu. :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb wel judo op school (zit op sportacademie). Volgens de leraar zitten we nu op niveau oranje band, zo'n beetje.
|
Ik heb nu bijna een jaar groene band. Ik zou met een vriendin die met mij op judo zit de blauwe gaan halen maar ze is heel erg deslectisch (hoe schrijf je dat :S?) dus dat gaat wat moeizaam met die namen onthouden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had vroegah de blauwe band :cool:
toen ik 11 was, was ik het beu.. |
Citaat:
en waar judo je dan bij judo academie amsterdam? en van wie heb je judoles ? :) |
Citaat:
judo krijgen we gewoon op school (in de dojo) en we krijgen les van Jan Kallenbach (bekend?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |