![]() |
Wat ben je aan het leren?
Bezig met een nummer? Een brute solo of een beukende gitaarriff? Ben je braaf je arpeggio-sweeps aan het perfectioneren? Of ben je bezig met een duchtige drumfill waar Mike Portnoy jaloers op kan zijn?
Doe interessant en spui het uit :O Ik kreeg net te horen van mn leraar dat ik komende 1 a 2 jaar dit nummer ga doen "want daar kan jij veel van leren": http://www.drummerworld.com/Sound/Lo...onskindeep.mp3 Ik ben nu best depressief :( Wegens gebrek aan band staan Self Bias Resistor (Fear Factory) en Angel of Death (Slayer) en 11th Hour (Lamb of God) op de to-do lijst, hopelijk zijn deze bekoorlijke chansons rond de jaarwisseling gerealiseerd. En verder natuurlijk braaf mn roffels en lineaire funkbeats pompen. Misschien leer ik het nog ooit (Y) |
ik leer momenteel Frans, want ik heb morgen een overhoring.
|
Altijd een kuttaal geweest (N)
|
Ik lees over recording alvorens ik me er aan ga wagen, dus dat leer ik i guess. :P
En natuurlijk leer ik om de meest heavy riffs te verzinnen. Ongoing quest. |
Do re mi.
|
Citaat:
|
hoe het beste om te gaan met een kilo vlees in je maag! :(
Verder Tear it up - play to destroy en no one get's in. Ook nog cut the shit - scumlord en you're the problem |
keyboard: blues shizl
gitaar: incubus - the warmth, want heb leuke software effectjes om mee te kutten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste nummer waar ik mee bezig was was The Drapery Falls van Opeth. Lang geleden ondertussen weer, want ben laatste tijd alleen maar met eigen shizzle bezig.
|
binnenkort de rest van de pianoversie van nothing really ends van dEUS maar eens uitvogelen :(
|
Citaat:
|
Ach drummers moeten ook hun lolletje hebben he. Het zijn tenslotte maar kerels die op trommels raggen. Doet de jostiband ook. :P
|
Ik ben eigenlijk het meest cliche kampvuur repetoir aan het doorspitten om te zorgen dat mijn linkerhandtechniek nog wat strakker word.
Denk aan Oasis - Wonderwall, Spin Doctors - Two Princes, Train - Drops of Jupiter, Nirvana, Blof, Acda en de Munnik, etc. That kinda thingie... En frans is een klotetaal. Daarom ben ik maar bezig met ANW nu. |
Wij zijn Dillinger Escape Plan - Unretrofied aan het instuderen en dat gaat best redelijk :)
|
Marcus Miller-Mister Pastorius
vette techniekjes, wel lastig (y) |
ik ben nu bezig met Since I've Been Loving You van Led Zep. maarja tussen door altijd nog maar de solo van Stairway erin rammen
|
Citaat:
|
geflipt is relatief :P
|
Citaat:
|
|
Ik leer Let it be van de Beatles, ja ik ben n00bl3r, ik weet het, maar ja ik moet toch ergens beginnen! :mad:
|
Citaat:
|
Ik leer op het moment bassen, maar het wil nog niet echt lukken.
|
Carcassi, opus 60 #3. Eigenlijk veel te makkelijk, maar klinkt heel gemoedelijk.
|
Citaat:
En dat dat weer relatief is hoef je ook niet mee aan te komen. |
Op gitaar:
The Fall Of Troy - F.C.P.S.I.T.S.G.E.P.G.E.P.G.E.P. The Fall Of Troy - Ghostship Pt. V |
Citaat:
|
Zie sjoerd's reply
|
Citaat:
|
Saosin - O.A. Seven Years
From First to Last - Failure by Designer |
gitaar: Paganini Caprice 24e dacht ik... die uit crossroads...lukt best aardig (y) . Ook Steve Vai - Bad Horsie aan het leren.
Piano: Chopin Impromptu Fantasie, en de Polonaises (over goeie muziek gesproken ;)) greetz |
Citaat:
Lekker muziekje Barend (Y). Complimenten als je dit geleerd krijgt. Greetz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat me inspireren, ik speel niks na.
|
dat zijn dus loze kreten die je alleen vanuit Limburg hoort :)
|
ik weet even geen nummer te noemen dat me bovengemiddeld cool over laat komen.
|
Metallica - Of wolf and man
Metallica - My friend of misery Op gitaar |
gitaar : opeth - to bid you farewell
bas : even niks...stuk :( |
Ben tegenwoordig meer aan het aankloten met chromatics (snelheid verhogen en mijn 3vinger techniek opkrikken) op de basgitaar.
|
Steppenwolf - Born to be Wild, op basgitaar
:) |
The Cure- In between days
|
Rush - Natural Science
Rush - Red Barchetta Rush - Limelight op bass :o waarvan de eerste de moeilijkste is :o Hoewel de laatste heel simpel klinkt, maar uiteindelijk nog zwaar tegenvalt :D Daarnaast wil ik beter worden in studiotechnieken en als het er op niet al te lange termijn inzit een geile gothic track (zo eentje met beat, vrouwen vocals en wat toetsen :P) in mekaar flansen :o maar daar zit nog wat inluister-werk in :P |
Mastodon - Where Strides The Behemoth
|
Citaat:
Zou zelf eigenlijk liever March of The Fire Ants onder handen nemen, maar goed..eerst maar eens wat dingen proberen waar Dailor zelf ook de mosterd vandaan heeft gehaald. |
Citaat:
ik bedoel, veel poppyer moet het allemaal niet worden. poppy is goed, correctie; kán goed zijn maar we hebben het hier wel nog over dillinger he. geen verbasteringen aub. |
een van de mindere nr's van de cd; ja een beetje wel ja. maar de rest is ronduit te moeilijk voor ons om te spelen. dus dit is een mooi begin :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |