![]() |
Opnieuw iets beginnen ?
Drie maanden geleden ging het uit met P. Omdat we meer maatjes waren dan geliefdes. Maar de gevoelens zijn nooit helemaal weg gegaan, ook aan zijn kant niet. Natuurlijk waren er leuke jongens enzo, maar toch bleef ik aan P. denken. We hebben er een beetje over gepraat en hij komt vanavond langs. Nu is het zo, als ik bij hem ben heb ik echt het verlangen hem aan te raken, te zoenen, gewoon knuffelen.. Maar ik weet niet of dat wel zo handig is. Ik ben bang dat wat er op volgt, gewoon in herhaling is met wat we al geweest hebben, en uit eindelijk weer als maatjes worden. Wat is nu het beste om te doen?
|
Als je twijfelt of je iets wel of niet moet doen: wel doen.
Je krijgt meer spijt van iets dat je niet gedaan hebt, dan wanneer je het wel geprobeerd hebt, of het nou slaagt of niet. Aldus Psychologie Magazine. |
Ik zit ook met zo een soort probleem. Ik heb een vriend al twee en een half jaar bijna. maar nou is me ex van een paar jaar geleden weer erg gek op me wat moet ik hier mee?????
|
Gewoon doen, misschien gaat het zelfs veel beter als eerst! En ik spreek uit ervaring. ;)
|
Ik denk dat als je het doet en je er later spijt van krijgt het nog moeilijker zal worden om hem te 'vergeten'
Ik denk dat als je het doet en het heel goed voelt het een hele goede stap van je was! Ik denk als je het doet en later toch zoiets hebt van ja nu weet ik zeker dat het niets meer kan worden het niet zo'n goede zet van je is omdat je (ex)vriendje hierdoor weer erg verdrietig wordt en opnieuw teleurgesteld is. Dat zijn dus heel veel dingen :) Maar als je het doet kom je er iig wel achter wat je wilt! succes! |
Mijn ervaring is altijd dat wanneer het eenmaal uitgaat (om een goede reden zoals deze), het waarschijnlijk later weer uitgaat om dezelfde reden.
Tuurlijk, nu is alles leuk en spannend, maar als jullie weer wat krijgen, zal je vast na een tijd weer die oude problemen krijgen. Maar goed, zelf weten of je dan met hem wilt zoenen, dat gaan wij toch niet bepalen? |
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat je twijfelt, het toch doet en dan een ongeluk krijgt. Dan heb je meer spijt dat je het wel hebt gedaan. |
ik ben best wel bang dat het dan fout gaat. want ik heb tussendoor bijna ooit verkering met een jongen gehad maar doordat me ex mij zomaar pardoes op me mond kuste waar die jongen toen bij stond heeft me ex het voor me verknalt
|
gewoon doen, niet zoveel nadenken bij dat soort dingen ... teminste, als je het leuk vindt dat je leven wat spannender enzo is :p
|
hoezo dat little nemo ????
|
Citaat:
(je moet natuurlijk wel dingen laten waarvan je vantevoren vrijwel zeker weet dat het niet goed gaat, maar dat lijkt me hier niet zo) |
maar op dat moment heb ik daarna ook niks meer van hem gehoord net alsof hij me ineens als een blok liet vallen nudat hij dat gedaan had. Hij heeft me vorige week wel een kus op me wang gegeven toen hij weg ging
|
wat is op de seks na het verschil tussen geliefden en maatje's :confused:
|
ligt eraan hoe je het bedoeld???
|
Heb me ex al twee dagen nie meer gesmst en hij smst ook nie meer terug dus ja
|
Citaat:
|
tja wa is het verschil tussen geliefde en maatjes. geliefde is echt meer iets waar je je hart aan toevertrouwd en maatjes is meer zo van we kunnen goed met elkaar opschieten enzo maar dan houdt het ook verder op. dus ook nie meer als vriendschap denk k
|
Exen zijn niet voor niks je exen.
|
gewoon proberen (y)
met mij en mijn vriendje ging het meer dan anderhalf jaar geleden ook uit en nu zijn we ondertussen al weer 14,5 mnd bij elkaar en het gaat zó fijn! :) ik vind het onzin dat 'je ex niet voor niets je ex is..' Als jullie er allebei open voor staan zou ik het gewoon proberen! |
Ik heb ook ooit tegen een ex gezegd dat ik nooit meer wat met 'm wilde, omdat het vast toch weer snel uit zou gaan. Ondertussen hebben we sinds toen weer een jaar.. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |