![]() |
Het Opeth concert van 14-9
Ik ben al een tijdlang niet meer op dit forum geweest, maar vanwege het concert van Opeth afgelopen woensdag vond ik dat ik toch maar weer even moest posten :p
Er is niet eens een post over gedaan!! :eek: Dat noemt zich een muziek forum :nono: :p Anyway, het concert was ABSOLUUT GEWELDIG (y) Ik vond ze altijd al goed, maar ik ben meteen half fan geworden. Binnenkort toch maar even de dvd kopen.. Wie was er nog meer? Ik had trouwens verwacht dat ik niet zoveel zou headbangen, gezien de stijl van Opeth, maar dit was zeker minder waar! Mn nek doet nu nog abnormaal pijn :p Waar ik zeer blij mee ben is dat ze Blackwater Park speelden, jarenlang en nog steeds mijn favoriet (y) Dat was dan ook het beste nummer van de avond, vind ik. En die zanger heeft humor!!! :D Kortom: Opeth heerscht! (y) |
zal best, maar door je smileys is je post onleesbaar.
|
Klopt Opeth heerst.
Maar als je nou een wat minder zou enteren en je wat meer normaal zou gedragen? In de zin van minderen met die smiley's. Verder zou er een volwaardig topic over mogen komen. Maar ik denk dat het algemeen wel bekend is dat Opeth gewoon goed is. |
Opeth (y)
Ik viel wel op tussen al dat metal tuig daar. :( |
Citaat:
|
opeth in de melkweg was wel tof en ze komen in december naar zoetermeer. Met genoeg cash ben ik er ook weer (y)
|
Woensdag was het leuk, maar zondag in de 013 was het beter.
|
Kuthoeren!!!!
|
Citaat:
Ik behoor niet tot die groep. :) |
Ja was erg leuk, in de rij erachter komen dat het uitverkocht is.
Maar goed, toch nog een leuke avond gehad in de Rokerij |
Citaat:
|
afgelopen zondag in de 013 gezien. Vond het wel aardig, maar as usual was het voor mij soms te langdradig, dus dan werd er bier gehaald bij de bar en gezellig geconverseerd met enige metal-maten.
|
Citaat:
Daar zijn smileys ook voor bedoeld, lijkt mij.. |
Ooit een goed boek gelezen met smileys? Leer schrijven dan.
|
Zondag was goed te doen, heb me uitstekend vermaakt. (y)
|
Citaat:
of ga een (smileyloos) boek lezen |
dr is wel een topic over geweest ooit. daarin heb ik nog gezegd dat ik ging, maar dat was voor mn economische crisis :)
en ik heb geen zin om 'm op te zoeken, een andere forumnerd misschien ? |
|
jammer dat ze het laatste stukje van deliverance korter speelden.
|
Ik was in de 013. Wel hun beste concert vond ik (5e keer dat ik ze zag). Moest ook wel lachen om die droge opmerkingen van die gast de hele tijd.
|
Citaat:
|
Opeth (y)
Niet echt mijn smaak, maar kan het wel waarderen, vooral Patterns In The Ivy en Blackwater Park. |
Citaat:
:rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |