![]() |
Slechtste moment voor een erectie
Hebben jullie dat ook wel eens? Van die momenten dat je het totaal niet kunt gebruiken maar dat hij opeens omhoog gaat staan? Wat was het slechtste moment? Wat doe je er aan?
Verhalen zijn leuk ;) |
spreekbeurt voor je volle klas
|
[Off-topic-modus]
Kevin, volgens je profiel ben je trouwens een vrouw, zal a hell of an erection zijn geweest dan :D [/Off-topic-modus] Maar goed, tijdens zwemles is ook geen heel geschikt moment :bloos: |
Tijdens het neuken. (n)
|
bij een lelijk wijf, zodat ze dan denkt dat je opgewonnen raakt van haar (n)
|
zwembad
|
Tijdens gym.
En jezelf dan maar zo snel mogelijk laten afgooien ;) |
vlak voor of tijdens een concert....
|
In de winkel als je achter de toonbank staat in een nette winkel als verkoper... Komt opeens een klant binnen en tsja, verberg hem dan maar eens goed.
|
Ik heb het vaker in de auto, als we lange reizen maken. Vraag me niet waarom.
|
Als je een wit fietsbroekje aan hebt en geen ondergoed en dan bij mij in de winkel staat. :mad:
|
*is benieuwd in wat voor winkel Kruimel werkt, aangezien MaxiCosy nooit in winkels komt zonder ondergoed en met een wit fietsbroekje :D
|
alsje moet pissen man
|
Citaat:
:rolleyes: Aansteller |
ik ben dan een vrouw maar als ik een man zou zijn lijkt het mij erg vervelend wanneer je zoiets overkomt tijdens
- gym op school - onder de douche na het sporten (wanneer je met meerdere onder de douche staat) - op het strand als je net ligt te zonnen (en niet weten hoe snel je de zee in moet komen :p) - wanneer er ergens opnamen gemaakt worden (het zal niet snel gebeuren dat het écht wordt vastgelegd, maar ik zou me daar toch ongemakkelijk bij voelen) |
Citaat:
|
Als je moet schijten als een beer.
|
ik ken iemand die krijgt een erectie als hij in de bus zit.
dat lijkt me best vervelend. gelukkig hebben vrouwen zulke problemen niet(y) |
zwembad of strand :bloos:
|
als je 's ochtends net uit bed komt en je wilt gaan plassen en dan je (schoon)moeder op de gang tegen komt :mad:
|
in een zwembad is toch wel erg kut vooral met een strakken zwembroek aan, en tijdens t pissen is oowk zo leuk, ook altijd kut is als er een meisje bij je p schoot zit (wat voel k opeens voorn hards in mijn reet? :o hebk wel eens gahad :bloos: )
|
Citaat:
|
Moet je eens aan stijldansen gaan doen. Bij sommige valt het nog mee, maar bij bepaalde dansen.... gelukkig was mijn danspartner redelijk op de hoogte van wat zich in mijn broek bevond :bloos: maar ik kreeg wel af en toe tijdens wedstrijden een ondeugende blik toegeworpen :o
|
Citaat:
bij mannen is de opwinding te zien, bij vrouwen niet (direct) dacht ik zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mannen hebben geen clitoris. |
Citaat:
|
Je bent wel zielig als je in de klas een erectie krijgt. Ik weet niet wat er opwindend is aan een spreekbeurt :s
|
de toeschouwsters ;d
|
Citaat:
Het ligt er trouwens ook wel een beetje aan welk soort broek je aan hebt. |
Als man is het makkelijk te verhelpen door je piemel omhoog te duwen zodat hij tussen de rand van je broek zit. Dan steekt hij richting je navel, maar ach wie ziet dat ;)
|
Vooral als je moet pissen idd, dan is het praktisch niet echt handig.
Voor de rest interesseert het eigenlijk niet zo verdomd veel, heeft iedereen (lees: mannen) wel eens toch? |
Citaat:
Citaat:
|
Als je probeert te slapen... Ik kan namelijk alleen op me buik slapen :D
|
Citaat:
En de Van Dale is niet bepalend. |
een exklasgenoot van me had t tijdens de diploma uitreiking, toen 'ie op t podium stond............. :D :D :D
en wie zat er 1e rij te lachen..... :rolleyes: :evil: |
in je korte broek in een winkel werken op een rustige zomerdag, niets te doen hebben en al een tijdje geen seks hebben gehad, en er komt een zeer aantrekkelijke vrouw binnen die nogal uitdagend gekleed is... vervelend:o
|
en ook wel vervelend als je alleen maar even fijn wilt knuffelen met je vriendin zonder bijbedoelingen en dat ding gaat weer....
|
Citaat:
|
in het zwembad, op het strand, ect
|
Citaat:
|
Kwa wat ik heb gehad is dat je tegen een meisje aan staat of dat die op jou schoot zit, terwijl je eigenlijk geen interesse heb....
Het vervelendste lijkt me (maar heb ik dus nooit gehad): in de sauna :o |
fysieke keuring
als een leuek dame ff je liezen etc checkt en jij omhaag saat te staren van "oma oma" om maar te zorgen dat je boxer niet te vol wordt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onder de douche na het sporten is toch wel ultiem slecht getimed. ik vraag me alleen af hoeveel mannen vlak na het sporten een erectie kunnen krijgen, ik kan dan niet eens pissen man.
|
Op school
Knoeperd in je broek. En dan gaat de bel en kan je naar de volgende les. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |