![]() |
Baten Kaitos?
Ik zag dat spel in de winkel liggen en het leek me wel leuk. Er staat dat het gevechtssysteem met kaarten werkt. Ik ben niet een liefhebber van kaarten enz in het spel, maar nu is de vraag: Hoe werkt dat gevechtssysteem met kaarten precies? Is het leuk om zo te vechten? Laat me jullie mening over het spel en vooral het gevechtssysteem weten! ;)
|
Citaat:
|
Ik wil graag een heel leuk spel voor de gamecube, maar ik weet niet welke:( Tales of Symphonia en final fantasy chrystal chronicals ofzoiets heb ik al...
|
Citaat:
|
Ik hou vooral van spellen zoals ToS, niet van schietspellen enzo. Party-games heb ik al genoeg en racespellen vind ik ook niet zo geweldig. :)
|
misschien rare suggustie, maar Animal Crossing is ook een vet spel.
Staat niet garant voor zeer lange speelsessies, maar wel voor het elke-dag-even-een-uurtje-spelen gevoel. en hij is nu bij Intertoys 29,95 incl. Extra Memorycard. |
Citaat:
|
Animal Crossing lijkt me snel te gaan vervelen en niet zo boeiend... Iemand "ervaring" met dat spel? Dat spel krijg je trouwens bijna gratis, voor 5 euro minder ongv. heb je toch alleen die memorycard?
|
Citaat:
|
Die memory card kan ik toch wel gebruiken, dus misschien ga ik dat wel doen ja :)
|
Ik dus :)
het moet wel het type spel zijn. je wordt niet zo snel in een verhaal gezogen, en heeft daarom niet echt het Zelda of ToS gevoel. Misschien dus niet jouw type spel. Ik vind het in ieder geval niet snel vervelen, integendeel. het verzamelings-gehalte en gigantisch veel kleine opdrachten waarvan je zelf kiest of je ze ooit wil uitvoeren, houden je wel een tijdje zoet. Maar het voelt wel snel aan als een 'klein' spel. |
Citaat:
|
oh, hihi :p
Misschien ben ik wel van plan om een ps2 te kopen nou ik toch teveel geld heb... Maarja dat zie ik nog wel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |