![]() |
Kleding Wielrennen
Hoi,
Weet iemand waar je kleding voor wielrennen kan kopen en voor een best wel goeie prijs.(ik zit niet op een club) |
perry sport ofzo, prijs geen idee.
verder vind ik mensen die in zo'n wielerpakkie gaan lopen/fietsen en níet echt hard kunnen fiesten(zoals professionals) nogal kansloos :p |
Bij Halfords hebben ze het een en het ander. Als je het goedkoper wilt, kun je eventueel aanbiedingen bij de Lidl afwachten (paar weken terug hadden ze daar wielerkleding, dus het zal wel even duren voordat het weer komt...)
|
Citaat:
|
Wielrent er iemand van jullie?
|
ik, wordt lid van een club dan krijg je het al het goed is gratis
|
welke club ga jij?
in welke buurt! |
Jij moet toch echt eens op vraag en aanbod kijken.
In dit geval in het "waar-vind-ik"topic |
Gewoon naar een goede fietsenzaak gaan.
Die goedkope kleding zit trouwens wel erg kut (Ben ik een paar jaar geleden ook mee begonnen, maar toen ik kleding van de club kreeg merkte ik het verschil). |
Citaat:
|
wordt lid van een club.. contributie zal niet torenhoog zijn en bij een jeugdlicentie van ca. 50 euro ( corrigeer me als ik fout zit ) ben je voor ca 100 euro klaar. Helmpje erbij en rijden. Kan je alles doen wat je wilt.
Ga niet voor een broek van een tientje, want als je langer dan een uurtie op een zadel gaat zitten krijg je echt een zere kont. GOED ZEEM erin. :) |
Ik heb bij Intersport wielertruien zien hangen van o.a. Rabobank, Cofidis en Fassa Bortolo... ze hebben er ook wielerbroeken en wielerschoenen :)
|
Ik zal kijken! :)
|
Stradivarius ik woon ergens waar je geen club hebt alleen in goes maar dan moet ik elke keer gebracht worden. En dan doen ze niet dus moet er een club zijn op schouwen-duiveland.
|
Ga dan op de fiets , gelijk een goeie training
|
Citaat:
je kan ook op marktplaats kijken daar wordt ook nog het 1 en ander aangeboden |
Citaat:
|
Bij de betere fietsenhandel hebben ze soms ook redelijk wat wielerkleding hangen, tenminste bij de Profiel hier wel! Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |