![]() |
Cadeau?
Een meisje dat ik pas ken, maar waar ik het verassend goed mee kan vinden is volgende week jarig. Is het verstandig om een cadeau voor haar te kopen?
|
Waarom niet?
|
Ja !
Das altijd een leuk gebaar! Maar geen 50e cadeau, begin gewoon met een (groot) kleinigheidje. Ze zal het ongetwijfeld leuk vinden ! |
Citaat:
|
http://www.troostgeschenk.nl/content...a/0012EEND.jpg
http://www.troostgeschenk.nl/ doet 't altijd goed :) (y) |
Citaat:
|
Tuurlijk, een lieve knuffel is altijd goed, en het staat onwijs lief! :) Tenminste, ik zou er erg blij van worden... :bloos:
|
Ze is jarig.. een beter excuus om haar wat te geven zul je niet vinden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat je ook doet vertrouw de post nooit!.
goeie vriendin van me stuurde me prada parfum via post (zo woont bischen ver weg). en ik was toen niet thuis dus deed niemand die deur open, gevolg ik kreeg geen kaartje ofzo dat ik hem bij postkantoor kan ophalen ofzo,,nope dus ik er zelf na toe hadden ze hem daar niet. maar in limburg hebben ze hem ook niet meer. nu mogen jullie me vertellen waar dat geurtje is ,de eerste postbode die naar prada ruikt krijgt tog tik voor zn bek :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
DAnkjewel, ik weet het nu zeker.... Ik doe het..... |
Citaat:
weet iemand hoe je er nou kan achter komen waar die parfum is gebleven? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je een schriftelijk bewijs hebt, dan kan je naar de postkantoor en je geurtje claimen...lijkt me...of de winkel en hem vragen waar je geurtje gebleven is..... |
Citaat:
|
Maar laten AUB weer ontopic blijven......
|
Citaat:
|
Ja, altijd leuk! :)
|
Ben je uitgenodigd op haar feest? Of heeft ze gezegd dat jij langs mag komen? Of ga je het gewoon geven als je haar ziet?
|
Gewoon doen, altijd leuk! Wees niet bang om over the top te zijn, waarschijnlijk vindt ze het alleen maar heel erg lief.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dames Ik zit goed als ik een cadeau geef...Vinden jullie het dus aantrekkelijk als een jongen aan jullie gedacht heet... Julie zouden het waarderen? |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me trouwens verrekte moeilijk om te kopen, als je een meisje nog maar zo kort kent. Ik vind het nu al moeilijk om iets voor 't vriendje te vinden, en dat terwijl ik toch wel weet wat hij leuk vindt en niet. |
Citaat:
|
Ik zou het leuk vinden als ik jarig ben en dan ook nog eens kadootjes krijg ;)
Ok, wat ik wil zeggen; Joh, ze is jarig! Maak je niet druk en koop wat leuks voor d'r. |
Ik vind het idee van 'als ik haar zie dan geef ik het' echt cool... Dan verwacht ze het niet en is het extra leuk...
|
Koop chocola ofzo :)
|
Iedereen hartelijk dank voor jullie lieve posts...Ik heb ze stuk voor stuk gelezen en ik kan niet anders concluderen, dat ik er niet onverstandig aan doe haar een cadeau te geven....Het staat vast dat het een boek wordt (ze is een erg slim meisje, dat maakt haar voor mij dan ook zo aantrekkelijk)......
Ik zal jullie allemaal vertellen hoe ze het opnam.....en hoe het eventueel verder met ons tweetjes afloopt. Bedankt en als iemand nog suggesties heeft, laat het dan weten.... |
Klein cadeautje kan geen kwaad :o
je moet niet met een achterlijk dor en groot iets aan komen zetten, want dát is wel over de top. |
Citaat:
|
Citaat:
Na 2 weken heb ik in wanhoop bij alle buren aangebeld, en wat bleek. Die postbode had het pakketje 4 deuren verder gedropt, zonder een kaartje ofzo in mijn brievenbus te gooien. Dus dat had je nog kunnen proberen! |
Ik heb mijn beste vriendin keertje bikini gegeven...
Maar dat zou ik maar niet doen :) Boek, bijzondere CD, of grappig shirtje! |
Wanneer ga je het geven?
|
Ja, vrouwen geilen zowel op geld als aandacht en een cadeau is beide. :)
|
Citaat:
Iig laat ons ff weten hoe het afloopt Offtopic: Gefeliciteerd Mepho! |
Citaat:
Wat kan jij toch de spijker goed op de kop slaan............. off topic: Uiteraard ook jij van harte van gefeliciteerd......... |
Citaat:
|
Citaat:
Deze week in ieder geval...zometeen even de roosters bekijken om te kijken wanneer het het meest gelegen komt............ |
Citaat:
|
BTW heeft er iemand nog suggesties wat ik in het kaartje kan zetten?????
|
Nah, wat ik doe als ik een meisje leuk vind, dan schrijf ik een gedichtje. Niet slijmerig, maar wel lief.
Gefeliciteerd met je verjaardag kan je ook doen, maar dat lijkt zo afgezaagd :P |
kunt natuurlijk altijd: Hopelessly, I'll love you endlessly, Hopelessly I'll give you everything, but I won't give you up. I won't let you down. neerzetten dan ewet ze ook meteen dat je der leuk vind:P
maar ff serieus, iets neerzetten waardoor zij in de gaten heeft dat je haar aardig vind (niet te erg maken maar wel dat ze door heeft dat je haar erg aardig vind) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |