![]() |
Jan Linders
Daar mogen maar 2 scholieren tegelijk naar binnen! Is toch niet normaal, gewoon discriminatie. Wat vinden jullie ervan?!
|
Wie is Jan Linders nou weer.
|
Ik heb echt zo 'n hekel aan mensen die te pas en te onpas "discriminatie !1!!!11!" roepen. :)
|
Wat lul je.
|
Niemand hier kent de Jan Linders? Dat is een supermarkt. Als we daar met 4 man naar toe gaan om bijvoorbeeld wat chips te kopen, moeten 2 van ons buiten wachten, omdat ze bang zijn dat we de hele zaak leegroven ofzo. :s
|
En terecht, stelletje criminelen.
|
Gelijk hebben ze. Klote-scholieren. Niet te vertrouwen.
|
Ik kan me er iets bij voorstellen.
|
Citaat:
|
Ach, met z'n tweeën kunnen ze die zak chips toch ook wel dragen?
Overigens zit die Jan Linders maar op 46 plekken in Nederland en dan alleen maar in Brabant, Limburg en een klein stukje Gelderland. Zo gek is het dus niet dat we daar nog nooit van gehoord hebben. |
Het is toch onzin, ze gaan toch ook geen Polen of Turken verbieden om met meer dan 2 man naar binnen te gaan? Als ze er voor willen zorgen dat er niets gestolen word, moeten ze maar zorgen dat er goede beveiliging is, niet bepaalde groepen die dan misschien meer stelen dan bejaarden, gewoon gaan verbieden met meer dan 2 man tegelijk naar binnen te gaan.
En @ Balance: Als je die gaat delen wel, als iedereen iets voor zichzelf wil kopen niet. |
doe dan alsof je niet bij elkaar hoort
|
Citaat:
|
Dat is wel imbeciel ja.
Nou ehm, zeg dat je niet meer naar school gaat. |
.
Citaat:
Misschien 'Ik ben een zwerfkind' eens proberen, dan zullen ze zich vast geruster voelen :p |
Citaat:
En waarom niet, het is toch zijn winkel? |
Dan ga je toch gewoon niet meer naar Jan Linders toe?
Ik zou trouwens wel echt fucking kwaad worden als ze me niet eens naar binnen lieten. |
Óf 'jan linders' had gewoon zin om scholieren te pesten, óf hij had een goede reden.
Ik gok op het laatste. |
Ja, die reden is dus waarschijnlijk dat scholieren meer stelen als oudere mensen. Maar goed, als 1 op de 100 scholieren een zak chips van 1 euro zou stelen, zijn ze 1 euro misgelopen. Door deze regel lopen ze heel wat meer geld mis, aangezien bijna niemand na het 6e/7e daar nog naar toe gaat, omdat je dan weer lang moet wachten.
En dat ze asiezoekers weigeren vind ik ook stom, dat is gewoon keiharde "discriminatie !1!!!11!". |
Citaat:
Maar nou en, zo lopen ze alleen maar geld mis en zorgen ze ervoor dat ze een slechte naam krijgen, ik neem aan dat er vast wel andere supermarkten in de buurt zijn? |
Waarschijnlijk heeft de man achter de keten Jan Linders, die misschien wel Jan Linders heet(te) een overweging gemaakt om dit verbod in te stellen wat wel degelijk ergens op gebasseerd is.
|
Citaat:
Zelfs in een groot duur warenhuis als Harrods (Londen) hebben ze die regel. Daar mag je niet met meer dan 4 mensen samen naar binnen. |
Ach hier in de Aldi mogen helemaal geen scholieren meer naar binnen. (y)
|
hier gaan er in de pauze minstens 100 scholieren tegelijk de Jan Linders in :D
|
Dat doen heel veel winkels die vlakbij een middelbare school staan.
|
Je weet niet eens wat discriminatie is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is bij wel meer winkels hoor.
Ik zie wel vaker van die stickers op winkelruiten zitten. Ik vind het overigens ook onzin. |
Het mag officieel niet. Maar goed boeiend. Er zijn ergere dingen.
|
Citaat:
Mensen die zó met het woord discriminatie gaan lopen gooien en niet de moeite nemen te beargumenteren waarom iets "onzin" zou zijn neem ik graag met een korrel zout. Discriminatie is het ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken volgens meneer v.D. Of het weigeren van groepen groter dan 2 scholieren in dit geval geoorloofd is hangt sterk af van de bestaande regelgeving en de aanleiding voor deze regel. Als een winkelier niet door politie beschermd wordt, niet door verzekering gedekt en inkomsten achteruit vliegen moet je een tussenweg vinden waarmee je het minste aantal mensen benadeeld en waarmee je toch je hachje redden kunt. De winkelier zal (en mag) echt niet scholieren weigeren omdat ie een tienertrauma heeft of niet van pokemon houd (om maar wat te noemen). |
Eigenlijk is 'discriminatie' gewoon onderscheid maken. Niets meer niets minder. Maar in de betekenis die wij hanteren is het idd onzin om er zo mee strooien. En mocht je wel de eerste betekenis bedoelen, dan wil dat nog niets zeggen:p
|
Ik werk ook in een supermarkt waar ze wel met zn allen naar binnen mogen, en dat is echt kut. (n) Mijn hele schooltijd mochten wij ook maar per 2 naar binnen bij de gichtstbijzijnde AH en dat ging allemaal prima. (y)
|
Scholieren, vooral in groepen, zijn verschrikkelijk irritant en kinderlijk. Jan heeft helemaal gelijk.
|
Volkomen terecht. Stelletje brutale snotneuzen.
|
ik zou er een aanslag op plegen....
|
Citaat:
|
Ik ben nooit tegen gehouden toen ik als scholier een winkel binnenging met zo'n regel! Of ik in een groep ging of alleen. Doe gewoon normaal en koop wat je moet kopen. Dan zal je ook geen problemen krijgen!
Iedereen wordt wel eens gediscrimineerd dat gebeurd gewoon. Zo niet meer huilen....... |
Wat een puberale altodaad om je daarover op te winden. Discriminatie, bla bla bla, moet je maar niet alles jatten.
|
kankerlijers
|
wij mochten als scholieren niet eens naar de supermarkt die tijdelijk naast de school zat. Vooral als mensen van school het zagen had je een behoorlijk probleem.
Behalve als je in de 5e of 6e zat, dan kwam je er allemaal leraren tegen tijdens schooltijd en die deden gewoon allemaal gezellig :D |
Citaat:
|
Citaat:
wij mochten heteerst ook niet bij de c1000, alleen in groepjes van 2 en schooltassen afgeven aan het begi van de winkel. Nja iedereen ging toen massaal naar de AH toen. Snel afgeschafd door de c1000. |
Citaat:
Bij de SdB bij onze school is het regelmatig spitsuur tijdens de schoolpauzes. Vaak zie je dan ook een extra kassa opengaan. Hoe sneller ze van ons scholieren af zijn, hoe beter ;) |
Bij de Etos is dat ook geloof ik.
Ik vind dat helemaal niet erg hoor, en ik snap het ook wel. Dan wacht je toch ook gewoon even? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Autoverzekeringsmaatschappijen discimineren ook. Mensen jonger dan 22 jaar betalen 30 tot 60 % meer premie. Uit cijfers is wel gebleken dat deze groep meer ongelukken veroorzaakt.
Is dit dan ook discriminatie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |