![]() |
enquete voor wiskunde over roken
hey, ik moet voor wiskunde een enquete houden en ik doe em over roken. Ik zou het waarderen als degene onder jullie die roken de volgende vragen zouden willen beantwoorden:
hoe oud ben je? Op welke leeftijd ben je begonnen? Hoeveel rook je per dag? Waarom ben je begonnen? Wat rook je? Alvast bedankt xxx Linda |
hoe oud ben je? 15
Op welke leeftijd ben je begonnen? 13 Hoeveel rook je per dag? nie zo veel Waarom ben je begonnen? kweeget nie gewoon om is te probere Wat rook je? marlboro light |
hoe oud ben je?
18 Op welke leeftijd ben je begonnen? 15 Hoeveel rook je per dag? 4 tot 8 sigaretten, als ik op stap ben een heel pakje Waarom ben je begonnen? mijn vriend rookte, ik vond het denk ik wel stoer ofzo, zou t nie weten Wat rook je? Marlboro Medium |
hoe oud ben je?
16 Op welke leeftijd ben je begonnen? 15 Hoeveel rook je per dag? pakje shag in de week: 60/7 Waarom ben je begonnen? Wilde het proberen en vond het wel lekker Wat rook je? Als ik uitga: lucky strike anders: Javaanse Jongens 3/4 Alvast bedankt Graag gedaan |
hoe oud ben je?
14 Op welke leeftijd ben je begonnen? ik rook niet!!! Hoeveel rook je per dag? heeeleemaal niks!! Waarom ben je begonnen? omdat ik ut ranzig vin rook ik nie!! blleeeh! Wat rook je? wat denk je......niks!! goh verrassend he? :p oke flauw maar ik kon het niet laten! |
Citaat:
Citaat:
|
hoe oud ben je? 17
Op welke leeftijd ben je begonnen? 16 Hoeveel rook je per dag? 2/3 sigaretjus Waarom ben je begonnen? is probere...wel lekker... Wat rook je? Barcley (smooth & light) |
hoe oud ben je? 18
Op welke leeftijd ben je begonnen? 17 Hoeveel rook je per dag? 1 pakje Waarom ben je begonnen? lekker, ontspannen Wat rook je? Marlboro, Camel, ..... (waar ik zin in heb) |
Citaat:
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |