![]() |
Gotcha
Er is weer Gotcha op tv, alleen met een nieuwe presentatrice:
Tatum Dagelet. Ik heb naar de eerste aflevering gekeken en wat ze met Inge de Bruijn deden was gewoon gruwlijk! :D Niet normaal! ze dacht dat ze dood zou gaan! ze gingen een beetje te ver... Maar heeft iemand daar nog een filmpje van? ik kan het nergens vinden |
Ik heb soms het vorige seizoen gekeken met pfff die Sileconentrut verbaan....was wel leuk, beetje uitgemolken en onorgineel alleen en dan die smoel van Georgina met dr driltieten in beeld "Gotchaaaaaa" :|
|
Die Georgina Verbaan was echt extreem irritant, maar ik moet toegeven dat de aflevering met Do wel goed was, met dat meisje dat heel slecht zong. (y)
Maar wat deden ze dan met Inge de Bruijn? |
Levi's, het valt me op dat jij de meest pauperige tv-programma's kijkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Midden in de nacht werd Pheadra wakker en ze maakt inge wakker. Er is opeens heel erg vel licht in hun huis en het licht komt van buiten. Inge en Pheadra kijken naar buiten en zien in de verte een groot vel iets. (UFO). Opeens komen daar allemaal rare mensen uit en inge schrikt zich dood. Ze doet snel alle gordijnen dicht van het huis, maar weet niet wat ze moet doen. Ze probeert allemaal mensen te bellen, maar natuurlijk heeft ze geen bereik:) De Aliens komen dichterbij hun hutje en inge hoort allemaal vreemde zoemende geluiden. (Inge roept elk seconde: we gaan eraan:D). Opeens is er een Alien voor het gordijn en inge schrikt zich dood en probeert de alien weg te schrikken door op het raam te bonken:D. Ze rent samen met Pheadra naar de slaapkamer en ze gaan samen onder de dekens. inge: Pheadra, no matter what, we blijven bij elkaar!. OK... Opeens wordt de voordeur ingedeukt en inge en pheadra schreeuwen. Het blijkt een manager te zijn van inge. Inge: Kom snel binnen, wat doe jij hier! ze doet snel de deur dicht. Inge: Er zijn hier allemaal rare mensen met maskers die ons willen verkrachten! manager: Heb je teveel gedronken inge? Inge: Nee man, ik ben een topatleet! Opeens gaat de deur open: GOTCHA! Wel heel erg... |
Citaat:
|
pau·per (de ~ (m.))
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme Het werd eerst vooral door de "elite" (lees: brallende corpsballen) gebruikt, maar het is tegenwoordig een redelijk populair woord. Het komt erop neer dat je programma's kijkt van een laag niveau. Zoals daar zijn: Big Brother, Gotcha, Herken de Homo, Gordon en Joling over de vloer, Hart van Nederland enz. |
Citaat:
Trouwens wie zegt dat je alleen maar naar 'serieuze' programma's moet kijken. Ik kijk ook heus wel dagelijks naar het journaal en Nova, maar tussendoor kijk ik ook wel naar leuke entertainment programmas En hoe kun je nou zeggen welk programma een laag niveau heeft? dat is gewoon bullshit. |
dat kun je wel degelijk zeggen
|
tja, das dan de Nederlandse gewoonte om te zeuren om every little thing:o
|
Die Georgina verbaan was al irritant met haar onnatuurlijke enthousiasme, Jennifer spant de kroon wat mij betreft. Deze meiden horen niet op de tv (ook niet op het toneel e.d). Er is geen bezieling, geen flair, die Amerikaanse presentatoren wel hebben. Het is te geforceerd en het lijkt of ze lopen te ratelen alsof ze het oplezen. Kortom, erg onwaardig om naar zulke huppelkutjes te kijken, ze bakken er simpelweg niks van.
Die Jeroen Nieuwenhuize, wat een kansloze dumb ass. Hoe kan die gast in hemelsnaam radio-dj zijn? Die gast kon nog geeneens ad rem reageren op de situatie. Het leukste gedeelte van de show is toch wel die dikke Truus die BNN'ers te kijk zet. En hoe! Doet me denken aan Ali G en Andy Milonakis, ook zulke twee brutale vlerken. |
Citaat:
|
Citaat:
Komt waarschijnlijk dat ik ze destijds als duo al zo vreselijk vervelend en een verspilling van de zendtijd vond. :o |
tis punked, op een slechte nederlandse manier
|
Het is altijd wel grappig vindt ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tatum (N)(n)(N)(n)(N)(N)(n)(N)(n)(N)(n)(N)
|
Citaat:
|
die dikke Truus is wel grappig :D Maar soms gaan ze echt te ver.
|
Hmm ik vind Tatum eigenlijk wel ok. Ze heeft idd een grote bek maar daar is niks mis mee, ze is in ieder geval niet zo fucking irritant als Georgina Verbaan.
Niet dat ik daarom naar Gotcha kijk, daarvoor moet Tatum een programma zoals ze deed met Jennifer de Jong. :) |
Citaat:
|
Ik vond het vandaag eigenlijk best lachen met die boer. "It's an outgang, not an ingang... I mean, if you're gay, people take you from behind." :D
|
Wat een debiel programma is dit.
- Achterlijke presentatie ("o wat ben ik blij dat ik op tv ben") - 10 keer laten zien wat er nog komt in de uitzending. - 300 herhaling van de "lachmomenten" die dus niet grappig zijn. - Het is allemaal veel té overdreven |
Citaat:
Georgina Verbaan ooit had durven dromen te zijn. |
Citaat:
|
Maar ze ziet er wel leuk uit, dat maakt alles weer goed. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie gaat er nu met krullen voor een bluescreen staan, erg slim :| |
Ik vind het een baggerprogramma. Zoals al gezegd het is inderdaad net even te overdreven allemaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |