![]() |
Lekkere trek
Stel, je bent single en opeens heb je gruwlijk veel zin om een stevige wip te maken (à la Bridget Jones). Wat doe je?
Sla je de hand aan jezelf? Pak je je konijntjesvibrator/penispomp en ga je daarmee aan de slag? Loop je een random breezahtent in en pik je een gewillig iemand op voor een nachtje? Ga je op zoek naar een leuke relatie? Of wacht je christelijk tot je getrouwd bent en drie kinderen hebt omdan de bedden eens tegen elkaarvte schuiven? |
Ik wacht christelijk tot ik getrouwd ben en drie kinderen heb om dan de bedden eens tegen elkaar aan te schuiven.
|
Hahaha, wil je dat nog vragen dan? :D
|
Ik ga dan naar de dierentuin
:) :) :) |
Dan ga ik uit.
|
Een schoorsteen heeft trek
|
Zowel leden als forumbazen dienen ontopic te blijven, ook de grappige leden en forumbazen.
|
|
als ik zou wachten tot ik getrouwd ben en drie kinderen heb, zou ik mijn vrouw eens ernstig aankijken en de vergelijkingen tussen mijn kinderen en de postbode zoeken.
|
Citaat:
|
weet de TS wel waar kindjes vandaan komen ? hoe kun je in godsnaam 3 kinderen hebben en dan nog de bedden tegen elkaar schuiven, zoals t zo mooi gezegd wordt...
dat van de ooievaar is niet waar hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Go back to your ex? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan bel ik iemand op
:D |
Als er een gewillig slachtoffer in de buurt is maak ik er gebruik van, zo niet spaar ik het op voor mijn toekomstige partner, die zal het dan beleven :evil:
|
Zorgen dat je een paar gewillige in de buurt heb ja. Altijd handig. :D
|
Dan doe ik het zelf wel... Begint ook dat langzaam aan te vervelen, uhh tsja.. dan weet ik het eigelijk niet. Geen ONS in iedergeval. Weinig trek om me te vergrijpen aan een playerige breezerpinquin uit de plaatselijke pinquintent, die blij is er weer eentje 'gescored' te hebben, en dit vooral aan al zijn vriendjes moet vertellen. Terwijl ik ondertussen niets anders kan doen dan hem vermakelijk uit te lachen. Leuke gedachte, maar nee toch maar niet. En aangezien ik toch geen vrijgezel ben: Wacht ik dus gewoon maar even totdat mijn vriend weer in de buurt is. (y):eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
En om te antwoorden (ik vind het een leuke vraag :)): hand aan mezelf slaan dan maar... |
Ik weet eigenlijk niet preceis wat ik zou doen, sinds ik seksueel actief ben, ben ik maar 3 weken vrijgezel geweest, dus met die situatie heb ik nog niet echt te maken gehad.
Maar ik denk dat als de kans zich voor zou doen dat ik mijn lust met een ander zou kunnen delen, ik die dan wel aangrijp. Maar dan wel met iemand die ik ken, waar ik me bij op mijn gemak voel. Ik zou niet zomaar ergens een wildvreemde oppikken van een of andere vage plek en daar het bed mee induiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Hand aan mezelf dan maar... |
Citaat:
|
Als ik écht super veel zin heb en ik heb geen relatie dan bel ik even iemand die ik ken op:D Met vreemden zou ik het nooit doen.
|
Als het ineens is en ik geen relatie heb gebruik ik gewoon mijn eigen hand:D. Maar als ik een relatie heb tja dan kan de jongen in kwestie op komen dagen.
|
waar is optie: hoeren? :confused:
|
Dan doe ik het zelf wel..
ONS zie ik mezelf écht niet doen. Op zoek gaan naar een relatie is natuurlijk een vrij langdurige oplossing voor de stelling dat je 'opeens ontzettend zin hebt'. Bovendien zou ik niet op zoek gaan naar een relatie om de seks, verkeerd uitgangspunt volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe komen al die mensen toch aan die opbelmensen? Is er een sneeuwbal waar ik weer niet op terechtgekomen ben?
|
Citaat:
|
Ik zou naar een meeting gaan... :P
|
Waarscheinlijk sla ik de hand aan mezelf :)
Anders duurt het me te lang :D |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: mijn ervaring is dat je het heft beter in eigen hand kan nemen in dergelijke gevallen |
Mensen die je zomaar even kunt opbellen zijn niet bepaald HQ, dus dan doe ik het maar zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe ik t zelf wel.:)
maar als ik behoefte heb aan een man/aandacht (dus niet persé seks) dan ga ik uit. :bloos: |
Citaat:
2.Uitgaan en een (w)(k)ip oppikken is een mogelijkheid, maar dan moet dat ook 1-2-3- lukken en bovendien vind ik de sex tijdens een ONS minder bevredigend (maar nog steeds beter dan de hand) 3. Je kunt ook nog naar de h**ren, kun je tenminste een echt mooie vrouw uitzoeken, maar dat kost wel geld. 4.Beste mogelijkheid is nog gewoon iemand kennen die langs komt of waar jij langs gaat, een soort van vriendschap met een goud randje. :D Dus als mogelijk ga ik voor deur nummer 4 Maar ik zit nu in Spanje voor 5 maanden en voorlopig ben ik niet verder gekomen als nr. 1, versieren in een andere taal is echt lastig... :( |
Citaat:
Yo le encuentro una chica hermosa. Quiere usted acostarse conmigo? (knullig vertaald: Ik vind je een mooi meisje. Wil je met me naar bed?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |