![]() |
Battlefield 2
Wie speelt dit spel nog meer allemaal?
en welke rank ben je? of zit je nog in een clan of zo. EN als je nog leuke bf2 sites weet is het ook wle leuk om die hier neer te zetten www.bf2-movies.nl vind ik zelf een goede site |
Joh! Wat fijn!
Gaf dat nou bevrediging? |
ik dacht dat het reclame was maar er staan wel lollige dingen op die seit :D
|
BF2 is best dope vind ik. Vermaak me er wel mee... verslavend.
Ben op 't moment Corporal. |
Hij heeft de boel ge-edit. Eerste stond er zijn eigen site. Vandaar mijn reply.
|
beste spel van het jaar imho
en dat terwijl ik pc games over het algemeen nogal vind sucken vanwege het niet chill-op-de-bank-achteroverleun-gehalte :) |
bout spel, precies bf1942 op dat commander gezeik na, en dat is al niet eens leuk
zelfde domme gevechten heb ik nou wel gezien |
Kan mij ook niet echt boeien, graphics zijn matig, water ziet er wel leuk uit.
Dom dat je geen gebouwen kan kapot maken, beetje nep. Maar zowizo heeft Battlefield mij nooit echt kunnen boeien. |
die domme gevechten gatverdamme, je liep als 2 indianen om elkaar heen, dan was je geweer leeg, dan schoot je wat met je pistool, en dan schoot een tank je neer ;x
|
Citaat:
Mario: Dat stomme springen, je schiet wat vuurballen af en een ster maakt onschadelijk (n) en vervolgens pleur je in een dal. Maar zelf ben ik lid van Band of Fok!kers en speel ik het vrij regelmatig. Heb 7750 punten ofzo dus word bijna corporal geloof ik *2 dakjes zeg maar.... Ter vergelijking: 170.000 sta ik van de wereld ;) Verder zit ik op teamspeak dus het is altijd gezellig en ja, dit is een goeie site ---> http://totalbf2.filecloud.com/files/..._file_id=44718 En dan moet je even MINE downloaden.... :D :D Stel gasten die een humoristisch filmpje maken. Vooral als de 2 legers tegen elkaar komen te staan na wat 'spannende' muziek en vuurgevechten en vervolgens het nummer "i like 2 move it move it" erdoor komt en ze allemaal gaan springen :p :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Een vrij kansloze intro, vaag ding boven aan de site, genoeg om de site nooit meer te bezoeken... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EA wil toch wel even duidelijk maken dat het toch echt Islamitische landen etc. zijn die een gevaar voor de wereldvredeŠ vormen. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |