![]() |
GrandPrix4
Weet iemand wanneer GP4 uitkomt???
|
Ik vindt GP1 nog steeds de beste(als je het in perspectief ziet he)
|
Ik heb hem al, en GP4 rockt best wel, vind het iig een hele verbetering tov GP3, de auto's zien er echt koel uit (y) , het rijden gaat ook beter, wel is er nog een beetje dat railsgevoel uit GP3 maar ach, vind het niet zo erg. GP4 heeft z'n voordelen tov van F1 2002 maar andersom ook, vind het moeilijk om te bepalen welke beter is.
|
Volgens mij komt 'ie hier in Nederland op de 21e uit deze maand, maar de uiteindelijke ISO is al klaar en zal dus ongetwijfeld te downloaden zijn...
Maar ik ga 'm zeker kopen! (y) Ik heb GP2 en GP3 ook al, moet alleen nog even kijken of ik GP1 (F1GP) nog ergens op de kop kan tikken voor een paar €urootjes :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal morgen eens kijken of ik em misschien nog heb op schijfje...heb ergens nog een kist met diskettes liggen :D
|
Ja ik ook, maar de mijne was verrot!! :eek: :( :D
|
Citaat:
|
koop(:D) F1 2002, is veel beter
|
Citaat:
Love 2 beat the german people online :p |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk nog wel even of ik 'm ga kopen, schijnen wat problemen te zijn icm SoundBlaster Audigy :o :( Dus ik wacht even af wat anderen daarmee ervaren... |
Citaat:
Maar dat is maar mijn mening. |
of je download eerst n demo als die dr is ;)
maar ik vind zelf GP 4 nix....bij f1 2002 heb je veel meer vrijheid, reageert gewoon stuk beter |
Woeiiiiiiii, ik heb hem :cool:
Echt een tof spel :D Gp4 Rulezzzzzzzzzz, F1 2002 speel ik nu niet meer :p |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij moet het juist realistisch overkomen, lijkt net alsof ik echt in een F1 auto zit de snelheid is er gewoon. :):D |
Helemaal mee eens, na meer GP4 te hebben gespeeld de laatste tijd vind ik hem gewoon echt beter dan F1 2002. De graphics van F1 2002 zijn wel aardig, maar ik vind de kleuren niet mooi, GP4 ziet er echt realistisch uit. De circuits vind ik ook beter gedaan in GP4, vooral monaco ziet er fantastisch uit (y)
|
Ik heb een WIP-demo van F1-2002 en daar vind ik het echt jammer (ECHT ECHT ECHT jammer dus ;) ) dat je bijv. fullspeed over het gras kan, dat maakt het een beetje erg lame...
Met de GPx-serie heb ik altijd veel plezier gehad, dus ik denk dat ik toch voor GP4 ga ;) Maar eerst even kijken wat SB Audigy-gebruikers er van zeggen..... |
|
Wat een slappe game zeg. Beweren ze dat het spel op seizoen 2001 gebaseerd is, en bovendien ook nog eens zeer realistisch zou zijn. Nou mooi dat ik op Spa niet te zien ben op de tribune in de Rivage. Neen doe mij dan maar GPL, dat is tenminste realistisch ;)
-Desecrator |
weet er iemand van jullie of ik dit spel kan draaien met volgend systeem:
-Intel pentium3 1000 Mhz -128 Mb RAM -Intel(R) 82810E Ghraphics controller -20 Gig of space -Windows Me ik heb ergens gelezen dat het spel niet zo goed draait op Windows Me. Kunnen jullie mij verder helpen?? |
Citaat:
GP4 heeft vooral CPU power nodig, ik heb zelf een Athlon 1200 met Geforce4 Ti4200 en daarop draait het met alle details aan in 1024x768 niet lekker. Je kunt het wel spelen denk ik maar vraag niet hoe ;) |
GP 4 zit vol met bugs..........
Je kan door de andere pitboxen rijden, als je een andere auto raakt slaat hij over en ben je een meter of 2 verder Maar de graphics....:) |
GP4 doet het aleen als je nieuwe drivers van internet haalt!
Anders zuigt het spel gewon weg! Voor de Rest is het echt een super spel!!! |
Citaat:
|
GP4 doet het aleen als je nieuwe drivers van internet haalt!
waar kan je die ergens halen? |
De drivers zijn te halen op http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
|
Grand Prix 1 kun je hier vanaf halen http://www.the-underdogs.org/game.php?id=1285
en ja, dit is legaal (word niet meer verkocht) |
Citaat:
|
Dan moet je andere nieuwe drivers voor jouw videokaart van het net halen. Ligt er natuurlijk aan welke kaart je hebt.Maar omdat velen van ons een Geforce hebben deze link. ;)
|
ik heb gp4 ook al cker weken maar ging op vakantie en heb er niet naar omgekeken.
nu ben ik er mee bezig maar ik kan niet sturen. het enige wat ik kan doen is in andere auto's kijken heel vaag wat kan ik hier aan doen ook me instellingen bij keybord veranderen helpt niks hep pleeeeaaasseeee |
Eindelijk, mijn spel doet het!!!
Dat wouk ff kwijt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |