![]() |
meidenbaskebal raar?
wat vinden jullie?
|
moeten ze zelf weten
|
Ik zou niet weten wat daar vreemd aan zou moeten zijn :confused:
Lijkt me toch normale sport:cool: |
Citaat:
Ik zie echt niet in waarom het raar zou moeten zijn?! |
Waarom moet een sport raar worden bevonden als het door vrouwen wordt beoefend?
Misschien omdat het te bekend is als mannensport ofzo? |
neuh
|
men vriendin speelt dat dus is het niej raar :)
|
we deden het zo vaak bij gym.. niet raar dus. tis alleen nooit op tv :confused:
|
raar???,
ik bball, al vanaf da ik 7 ben, ben nu 15, en ben "verliefd" op de sport, ben (n amijn mening) heeel hoog gekomen, maa rnu heb ik een blessure en mag nie meer, ben gewoon afgeschreven.... :( maar ja, raar.....neeeh helemaal nie, blijf gewoon een meisje, ook geen manwijf ofzo...als je daar aandenkt bij meisjes die die sport spelen...... neeeh zie geen reden om het niet te doen!!! |
Meiden die bballen is niets verkeerd mee hoor! Weet nog wel dat ik vol interesse naar hun wedstrijden keek, toen ik nog op een club zat! :D ( alleenzijn er wel vaker momenten dat het er "onervaren" uitziet)
En net zoals meeltje ben ik ook verliefd op de sport, speelt het nu 10 jaar...alleen door een zware knieblessure is voor mij de competitie niet meer te doen, erg jammer! Doe nu alleen nog straat basketball, wat mij ook zeer bevalt |
tuurlijk is het niet raar!
mensen vinden vaak alle meestal teamsporten bij vrouwen raar! wat een onzin, misschien omdat het bijna nooit op tv is jammer :( |
Raar? :confused:
Basketbal is een hartstikke gave sport en ofdat het nou door jongens of meiden gedaan wordt, dat maakt toch niks uit? http://www.smilies.nl/basket.gif |
ok fijn dat jullie het allemaal niet raar vinden, maar toch krijg ik weleens domme reacties van mensen die horen dat ik basketbal. dat meiden dat toch niet kunnen enzo... dus toen zag ik een topic over meidenvoetbal en dacht laat ik er een over basketbal openen dus vandaar. maar nogmaals fijn dat we zo eensgezind zijn allemaal! :D
|
net zo raar als vrouwenvoetbal... :rolleyes: Kijk maar 's in dat topic, daar heb ik al m'n mening over vrouwensport (hoewel ik dat nogal discriminerend vind, je sport, of je sport niet... maakt niet uit of je een man of een vrouw bent.) gegeven. Zijn die twee topics niet een beetje hetzelfde?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |