![]() |
Wat vonden jullie van het schnitzelparadijs???
Wat vonden jullie van het Schnitzelparadijs?
Leek erg op Shouf shouf habibi Voor de pauze was ie leuk, daarna minderr Standaard grappen enzoo, maar ik moest er wel om lache :) |
Ik ging naar de Sneak Preview en kreeg toen het schnitzelparadijs te zien.
Ik was er niet uit mezelf naar toe gegaan, denk ik maar ik vond de film erg leuk. Veel snelheid, gezellige humor, het viel me dus echt mee. Er is zelfs een kans dat ik 'm nog wel een keer ga kijken. |
Niet gezien, maar op een of andere manier lijkt hij me absoluut niet leuk :o
|
Die wil ik gaan zien :) (y) .
|
Citaat:
|
ik ging erheen zonder (positieve) verwachtingen, ik dacht dat het van costa kwaliteit zou zijn...
Het viel me alles mee, heb erg gelachen en ook al waren er een paar slechte scenes vond ik het een vermakelijke film (y) |
Citaat:
|
het snietselparadijs = niet-grappigheid materialized
|
Ik kon er wel om lachen, maar ik woon dan ook in Almere :x Irriteerde me wel aan het zogenaamd romantische gedeelte, echt te ongeloofwaardig en slecht gespeeld (N)
|
Idd, Ik kom uit Amsterdam en ik vond het echt een goeie, grappige film.. vooral met straattaal enzo... TIlsszz :) maar goed ik studeer in maastricht en heb em daar gekeken, en als ik moest lachen dan was de rest van de zaal stil, niet met alles maar tog..
Hijs is aan te raden.. ik ga er zeker nog een keer heen J (soundtrack is ook dik) |
Ga ik nog kijken. Ben benieud
|
humor zonder enige inhoud, tsja ik heb gelachen (y)
|
Niet gezien, maar op een of andere manier lijkt hij me absoluut compleet bagger.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond het een leuke film. (y) Grappig vooral.
|
Citaat:
|
Bracha van Doesburgh zat bij mij op school en is de dochter van mijn vroegere dokter, haha..
Anyway, ik heb de film niet gezien en hij trekt me eerlijk gezegd ook niet. |
Toch grappig dat er zoveel mensen een negatieve mening hebben over iets dat ze niet gezien hebben. Terwijl iedereen die de film wel gezien heeft hem heel leuk vond.
|
Citaat:
|
best leuke film, was bij de premiere bij de pathe kuip in Rotterdam. Die Ali en nog een paar gasten waren er, wel leuk, praatje voor de zaal enzo.
Niet super,maar het kijken wel waard, zeker als je shouf shouf kon waarderen;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Shouf shouf heb ik erg om gelachen zelfs na de 4de keer dat ik hem zag, dus deze wil ik ook zeker zien.
|
Citaat:
Serieus, ik begrijp niet waarom deze film ineens zo'n hype is geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen al dat hoogst irritante gitaarriedeltje dat iedere keer weer klinkt zodra er maar iets amoureus gebeurt of dreigt te gebeuren.
Nordil? Nee, Nordip. Nordil. Nor-dip. Dip. Ah, Nordip. Dip. Hé, Nordil. Gaap. |
Shouf Shouf heb ik gezien, omdat iedereen die té vet vond. Ik wist wel dat ik em kut zou vinden en ik vond het ook een kutfilm.
Nou is het met het Schnitzelparadijs hetzelfde verhaal, al leer ik wel van mijn fouten en ga ik de film dus niet ijken. |
Mijn zus is er heen geweest en die vond hem vreselijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis gewoon opvallend hoeveel Turken/Marokkanen er naar die film gaan :eek: Echt een invasie van groepen Marokkanen bij de bioscoop. En ze worden of agressief of ze gaan je versieren.
|
Ik vond het schnitzelparadijs leuker dan shouf shouf habibi.
Het schnitzelparadijs was leuk! |
Het intro en de bijfiguren van 'Het Schnitzelparadijs' was leuk.
Hij was leuker dan Shouf Shouf Habibi, maar ssh was dan ook een kutfilm. De rest van Het Schnitzelparadijs was ruk, dus al kijk je graag intro's en ga je niet voor het hoofdverhaal maar voor de bijfiguren een film kijken, dan is dit een aanradertje! Men vrienden wilden em zien en ik had niks anders te doen, vandaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik haat pauzes in bioscopen. |
Ik had niet verwacht dat het echt een leuke film zou zijn, maar dat was wel zo. (y) Niet echt een film-met-inhoud, maar wel leuk.
|
Shouf shouf habibi heb ik nooit gezien, dus ik heb geen idee in welk opzicht ie daarop lijkt.
Maargoed, ik heb het Schnitzelparadijs in de sneak preview gezien en ik was erg blij dat dat de film was geworden. Ik vond 'm superleuk.. eindelijk weer eens een echt grappige film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het Schnitzelparadijs heel erg mee vallen! Ik hoorde dat het eerste stuk voor de pauze wel aardig was en dat het daarna ruk werd. Ik heb eigenlijk de hele film gelachen. :confused:
|
Citaat:
Een keer daarvoor kregen we Dawn of the Dead te zien.. niet echt iets voor mij :s ;) |
Citaat:
|
Vette shizzle, klopte alleen geen zak van of was hij spoeler?Aangezien de afwasmachine aan de andere kant stond :P.
Die blonde heeft een uitstraling waar je u van zegt! Was ook al zo bij Vet Hard |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |