![]() |
Last van puistjes/ bultjes op eikel
Sinds een tijdje heb ik last van bovenstaande. Lijken wel een soort jeugdpuistjes. Zijn hier zalfjes oid voor die ik zo bij de apotheek kan halen of moet ik hiervoor naar de huisarts?
En iemand enig idee wat het kan zijn? SOA lijkt me niet, want het begip condoom ken ik. |
Iemand enig idee?
|
Talgbultjes, kan geen kwaad, gebruik de zoekfunctie eens.
|
dat wordt een amputatie
|
Citaat:
Wat meelfriek zegt, ga naar de dokter. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan de rest die wel serieus is: Dankjulliewel voor de antwoorden. Hoe krijg ik die talgbultjes weg? Is er speciale zeep oid voor? |
Iemand enig idee?
|
Heb je dat zeg maar aan de rand van je eikel? Kleine witte puntjes? dat is geloof ik normaal, mijn vriend keek een keer met huisgenoten tv en daar zeiden ze dat wel meer mensen dat hebben. En van zijn 4 huisgenoten had maar 1 het niet :)
Maar ik zou voor de zekerheid even opzoeken/naar de dokter want het is natuurlijk moeilijk te oordelen, of dat ook is wat jij hebt. |
Zoek op www.sexwoordenboek.nl maar eens op 'parelketting'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vaker wassen? :rolleyes:
|
Citaat:
En die kan je volgens mij niet weghalen omdat ze een normaal onderdeel van je huid zijn. |
Schop :P
Ik heb er nog steeds last van. Ik douche iedere dag en was het dan ook gewoon met normaal water (geen zeep). Is er een mogelijkheid dit toch weg te krijgen? Want het begint redelijk irritant te worden. Ik heb geen jeuk, en mijn plas is ook gewoon normaal van kleur enzo. Alleen op de eikel lijkt heel veel talg te zitten en redelijk wat bultjes. Is hier nog een speciaal soort 'schoonmaakmiddel' voor? |
Citaat:
oh en als er 1 open is ff de tanden op elkaar als jei die schoonmaakt *spreekt jammergenoeg uit ervaring* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |