![]() |
C'est La Vie
Een gedicht met een knipoog, welteverstaan. ;)
C'est La Vie Ach, hoe vreemd hoe deze pen deze letters schrijft die slechts verwijzen naar dit schrijven en de eigenaardigheid hiervan. |
Deze heb ik ook al eens eerder gelezen ;)
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het een beetje verwarrend vind. Het leest niet zo gemakkelijk als je andere gedichten. |
Het is eigenlijk een beetje Minimal art in woorden. Het verwijst naar niets anders dan zichself, en roept ze de discussie op over zowel zijn bestaansrecht als het bestaansrecht van alle andere gedichten.
Ik vind het alleen wel wat simpel, het is gewoon een zin die een aardige theorie bevat, in stukken geknipt. Niets nieuws onder de zon. |
Het is inderdaad niet echt spectaculair, maar dat was ook niet de bedoeling, gewoon een grappig verzinseltje.
|
Ik vind 'm verrassend en grappig. Het zou zoiets kunnen zijn dat ik verzin als ik in de trein iets aan het opschrijven ben, een vlug verzinsel. Het loopt ook heel erg goed, iets wat niet altijd het geval is bij zulke dingen. Het geeft aan dat je er toch over nagedacht hebt. I like it :p.
|
Oh ja, waarom die titel?
|
Het leven is ook vrij zinloos, maar dat is juist het mooie eraan. ;)
|
vind 'm ook wel grappig. Er valt verder niet zoveel over te zeggen, wel een leuke gedachte
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |