![]() |
Rosenrot
|
als dit album weer van dat 13in1dozijn rammstein-gerag bevat of nog meer nr's als America kunnen die heren beter gaan rentenieren (y)
|
whut the fakk
die hadden toch net een nieuw album? |
iig, dat ze maar deathmetal gaan maken.(y)
just like koRn |
nou "net" nieuw album.. tis ook al weer een jaar geleden, en 50 cent doet zowiets van 5 albums per jaar, dus
|
DUS ALS EEN INFANTIELE NEGER HET DOET..........?
vul zelf maar aan.:) |
Citaat:
ik heb de nieuwe single al gehoord en t is niet echt vernieuwend.. beter is wel dat ie geremixed gaat worden door o.a. Meshuggah :D |
dat is wel leuk ja:)
|
Citaat:
< ja, dat klopt ja ;) |
Mn broertje was het aan het luisteren, en zo hoorde ik t ook.. En ik vind de nieuwe Rammstein in ieder geval een stuk beter (en harder) dan de vorige. Ik ben alleen bang dat het nooit meer zo gaat worden als dat het ooit was.
Maar goed, vroeger was alles beter |
Citaat:
maar rammstein is altijd even kut geweest :( |
dat album is zo snel uit gekomen omdat het eigenlijk Reise Reise vol 2. is.. er staan 4 nummers op uit die sessies.
Ik vind hem wel vet, staan weer leuke deuntjes op (Y) |
Citaat:
pinkpop memories.. |
Och. Best vermakelijk op z'n tijd dat Rammstein. Ik hoor de singletjes wel weer langskomen op de ether, ben te beroerd om zelf actie te ondernemen die plaat bewust te gaan luisteren.
|
Het is in ieder geval beter dan Reise Reise, al haalt het het niveau van Herzeleid/Sehnsucht bij lange na niet.
|
Kusje aan Rammstein. :)
|
Ik vond mutter nog wel goed maar daarna vond ik het alleen maar minder geworden
|
Ik vind het echt een kutband.
|
vanaf herzeleid kwamen er eindelijk andere soorten nummers in, op herzeleid en sehnsucht is eigenlijk alles ongeveer hetzelfde, nu hebben de albums wat meer diversiteit, zoals ohne dich het tegenovergestelde van mein teil is
|
Ik vind het nog steeds vet, vooral live. :)
|
Ik heb het nooit kunnen waarderen, het duitse gesnauw staat me niet aan, en daarnaast vind ik het ongeinspireerde bagger.
Citaat:
|
Op ieder album klinken ze net weer iets anders, alle liedjes lijken er dan op elkaar. Toch lijken ze over het algemeen een genre, wel tof gedaan :)
Maar vind de beste toch nog wel Muttertag ja :o |
muttertag? bedoel je mutter?
|
Mutter ja :)
Muttertag is geloof ik de verzamelcd met remakede versies? |
Ìk vind bijna alles van rammstein lekkker, en rosenrot luisterd weer lekker weg hoor..
beetje verder in de stijl van reise reise, maar wel gewoon lekker sstrak rocken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet nog staads naar die cd luisteren. :) :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, ik vind dat ze live eigenlijk best een sfeertje kweekte. Mutter überheerscht (y) |
Ik vind ze altijd wel grappig, maar dat is omdat ik sowieso al in lachen uitbarst als ik iemand met zo'n vunzige lage stem Duits hoor praten. Maakt niet uit wat er gezegd word, het klinkt meteen goor.
|
dan zou je hun teksten eens moeten vertalen zech :p
"buck dich" |
"überheerscht"
|
Wil ze overigens nog best een keer live zien. Als ze ergens op een festival spelen waar ik toevallig ook ben ofzo. Mooi spektakel met vuurwerk enzo. Niks mis mee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |