![]() |
Lagwagon+ A Wilhelm Scream
Zaterdag 7 Januari in de Melkweg.
Voorverkoop vanaf 21 september, 15 euro Kan zijn dat ik ga, maar vooral voor die laatste band. |
VET VET VET!
Ben super benieuwd naar A Wilhelm Scream, als Lagwagon zo speelt als op Groezrock zal het me niks verbazen dat A Wilhelm Scream ze zo eruit blaast... |
superdik
eindelijk a wilhelm scream (y) duidelijk present |
hmm, lagwagon nog nooit gezien, denk dat ik daarwel bijben
|
Mooie naam heeft die laatste band!
|
hehe. Guestvocals provided by WJ.
|
misschien, als ik iemand mee kan sleuren..
|
Vreemde combinatie, maar ik wil AWS wel eens zien.
|
Citaat:
alleen jammer dat lagwagon zo'n bagger live act is... |
Citaat:
|
wtf heeft iedereen tegen lagwagon. Ik bedoel, die zijn gewoon heilig (A) (voor mij dan :p)
Check de sets van lagwagon op Bizzare festival '98 en op Rock am ring 2004, luister 'Live in a Dive' ik bedoel, dik toch! |
ik heb iets tegen op het feit dat het een 13-in-een-dozijn-bandje is en live konten zuigt
|
Dat valt best mee, AWS, heeft me op 2 albums weten te verbazen... Nu live maar 's checken
En Lagwagon is gewoon te vet en legendarisch en heb op Groezrock er ook van genoten. Tot dan! ;) (y) |
Ben wel benieuwd naar A Wilhelm Scream ;)
Oke oke. lagwagon mag er ook zeer wezen!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
kaartjes binnen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja hoe dan ook kut |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
als je het mij vraagt weer een beetje een frisse wind in screamo shit-stijl land. |
waar zitten de screams bij AWS dan, nog nooit gehoord.
Tuurlijk is de style niet heel origineel maar ik vind dat ze zeker een eigen draai er aan geven en dat ze veel beter zijn dan gemiddeld emo/punkrock bandje... |
Toch geeft lagwagon ook een eigen draai aan de punkstijl. Daarom houdt ik er ook van, ze zijn anders. Bands zoals Craig's Brother hebben hun stijl gewoon genept. Dat is het jammere eraan...
|
Ik ben er zeker bij :D
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben WJ :)
|
Citaat:
|
Wilhelm-Jan
|
Citaat:
|
lagwagon 13 in een dozijn? misschien als je het even snel luistert maar de nummers zitten grotendeels stukken beter in elkaar dan de gemiddelde andere melodieuze punkrockshizzle, en niet te vergeten dat lagwagon al meer dan 10 jaar meedraait lijkt me dat 13-in-een-dozijn-statement wel erg kansloos
AWS screamo?? aws speelt gewoon brute punkrock (en geven er hun eigen draai aan zoals al iemand zei), ik zie de link met screamo echt totaal niet maargoed geen idee of ik ga, lagwagon heb ik al wel s gezien dus het gaat liggen aan het nieuwe album, en AWS lijkt me wel vet om te zien maar verveelt ook wel gauw |
je kunt al een mp3 downloaden artus... Automatic
|
nieuwe cd resolve is gelekt
|
Leuk als je een faux kam op je kop hebt en denkt dat je daarmee rebels bent en nog in de veronderstelling bent dat Fat Mike god is...
Zaadband live. Op plaat bij vlagen ok. |
ik schijn ook te gaan hoorde ik...
geen problemen mee (y) |
Ik wel. Wat gaan we daar aan doen?
|
Citaat:
|
nieuwe lagwagonplaat is eindelijk weer vette sheit
|
6 januari is deze show ook in antwerpen, maar daar speelt haagse trots drunktank ook mee :eek: (y)
|
lagwagon blijft de meest gay ass emopunk band die ik ken, nasty poep met de meest vervelende zanger ooit
|
Citaat:
|
ik noem het ook geen emo, ff opletten slimpiep, ik noem het emopunk, oftewel verkankerd slechte punkrock
|
Citaat:
|
emo is voor mij een synoniemn voor kankerslecht en die dude loopt te piepen als een emo dus tja dan noem ik dat emopunk
|
lagwagon. cool.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |