![]() |
Ahoy
Wie is er wel eens in ahoy geweest?, en kan diegene mij ook vertellen hoe dat zit met di plaatsen want bijv, rang 4 zie je dan alles nog goed of zit je dan ver van het podium en dergelijke, ik ben er zelf namelijk nog nooit geweest. Voor blof, waar ik dus wel heen wil, is de beste rang die nog te krijgen is, rang 4. Dus vandaar mijn vraag hoe zit/sta je daar?
|
Citaat:
Citaat:
|
hartelijk dank :p
|
Graag gedaan. ;)
Kun je nergens een plaatje van de zaalindeling van Ahoy vinden? |
:nono:
Het gaat toch om de muziek. |
hmmmm... ik heb wel eens slechtere ideeen gehoord...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat Leonoor zegt, sorry. :o
|
Weet je geen rij of vaknummer?
Ik ben meerdere keren in Ahoy geweest en herinner me één keer dat ik echt de meest slechte plaatsen ever had. Volgens mij was dat de op een-na-laatste rang, maar het kan ook de op twee-na-laatste rang zijn geweest. M'n nichtje zat echter op dezelfde rang en had weer goede plekken. Dus het zegt meer in welk vak je zit dan welke rang. Kijk even op: http://www.ahoy.nl/image/seatingplan.gif Je moet zorgen dat je niet op Dd, Dc, Db, Da, Ad, Ac, Ab, Aa, Ce, Cd, Cc, Cb, Be, Bd, Bc en Bb terecht komt. Cm en Bm lijken me ook niet prettig trouwens. |
Ja 1x geweest, maar had toen eerste rang, dus dan sta je vooraan
|
Nee nooit geweest. :o
|
Citaat:
of bedoel je 1e rang van de tribune? |
Ik ben er ook een paar keer geweest. Verschillende rangen plus verschillende plaatsen gezeten/gestaan. En verder weet ik niet veel te vertellen over 'goede' zitplaatsen e.d. Sorry.
|
Wat Leonoor zegt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat Leonoor zegt. (y)
|
Citaat: