![]() |
vrijwilligerswerk?
hey,
ik wil iets goeds doen voor de wereld, een dankbaar baantje waarmee ik mensen help. ik hoef r niet per se geld voor te krijgen,iets vrijwilligsachtigs is ook goed iemand hier ervaring mee en leuke ideeen voor een baantje in de richting voor een paar uur per week? thnx |
Ga eens op zoek naar een organisatie in jouw stad waarbij vrijwilligerswerk wordt aangeboden. Vaak hebben die een hoop leuke vacatures!
|
of spendeer je vrije uurtjes bij een lokaal bejaardenhuis. ga eens met die mensen een stukje lopen of een bakje koffie drinken. vaak waarderen ze dat heel erg (aangezien hun kinderen soms maar zelden langskomen)
|
Ga werken met gehandicapten o.i.d (y)
|
www.vrijwilligerscentrale.nl ofzo :confused:
|
Zonnebloem.
Vinden de mensjes helemaal geweldig als je langkomt. |
Hej,
Hep ik ook, ik wil ook graag iets "goeds"doen.. kan alleen echt niks vinden!! Hep me al opgegeven bij de vrijwilligerscentrale, maar die kwamen met niks leuks... Doe dus nu nog steeds niks! En iedereen maar zeggen er zijn vrijwilligers te weinig, en ik kan niks vinden! (n) :s :confused: |
Ga eens naar bejaardenhuizen, daar kan je echt zat doen.
|
Jongerencentrum in je plaats ,
ik werk zelf in een jongerencentrum hier op vrijwillige basis en nog voor een andere jongerenorganisatie binnen de haarlemmermeer. vrijwilliger zijn ook altijd welkom op sportverenigingen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |