![]() |
Welk album van Pearl Jam vinden jullie het best?
Ik ben benieuwd. :)
|
Heeft Pearl Jam goede albums dan?
|
ik vind van niet.
|
Ik dig pearl jam absoluuut niet
|
ik vind ze erg goed.
Minste albums zijn de eerste 2 denk ik, de beste Vitalogy en No Code. Laten we het zo zeggen, ik vind het latere werk leuker dan de beginselen. |
ik heb geen favoriet studio album. de plaat die ik het meest luister van ze is 'live on two legs'.
|
Citaat:
|
Citaat:
het is een band die in binnen de lijnen zeg maar veel veranderingen aanbrengen in muziek, best divers, luister 'yield' maar eens en leg die naast een 'binaural' of 'ten'. Overigens vind ik No Code ook een kutalbum. |
Ten, ik heb nooit de moeite genomen om me in de rest te verdiepen.
|
Een poll had ook gekund... Maar Ten is voor mij het beste album...
|
Ten.
|
En welke dvd is het beste? Ik heb nu toch een topic over Pearl Jam. :o
|
live on 2 legs :D
|
Citaat:
|
Eigenlijk vind ik alleen het nummer Alive van Ten goed te pruimen. :o
|
Citaat:
Ik heb er 1 van pearl jam van de tour uit 2000 , met eddie met een baard 5 euro :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Yield het leukste, en dan vooral Do The Evolution, met leuke oerkreten van Eddie (y)
|
Vitalogy.
Jeugdsentiment, al moet ik bekennen dat ik verder maar weinig van Pearl Jam ken. |
moeilijke vraag.
Mijn rijtje op dit moment: Vitalogy Ten Vs. Yield No code Riot Act Binaural luister nu naar London2005:D |
er zijn maar weinig bands waar ik altijd al een hekel aan gehad heb...en pearl jam valt daaronder...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Definitely Ten (y)
|
Ik dig ze ook niet (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat sommige mensen zoveel moeite hebben met het lezen van de titel van dit topic. Er wordt namelijk niet gevraagd of je ze wel of niet 'digt', maar welk album je het best vindt. De rest lijkt me niet echt de moeite van het vermelden waard, niet waar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1.Vitalogy 2.Binaural 3.No Code 4.VS 5.Yield 6.Ten 7.Riot Act Overigens moeten ze binnenkort toch echt eens een keer met een nieuw album en Europese tour komen, Amerika hebben ze nu wel eens gezien hoor :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar nummers zijn wel ok, voor een hele cd gaat die stem wel vervelen.
|
Citaat:
|
Beste album: Ten
Beste nummer: State of love and trust |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de best-of dubbelcd, rearviewmirror, en meer hoeft dat niet te zijn voor mij :o
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Omdat je nog niet eens je mening muzikaal kan onderbouwen. 2. Omdat je overkomt als andré hazes , oftewel je getuigd van simplisme en dat is niet goed! Mijn tip , ga Nederlandstalige muziek luisteren , dat fleurt jou vast op! Heb je wel eens van voldoening gehoord? |
Beste album van Pearl Jam? LOL :D
|
Citaat:
Oe, spreek ik mezelf nu tegen? :o |
Citaat:
Verder ben ik altijd bij Ten blijven hangen. Het juiste album van de juiste band op het juiste moment. Geen enkel album heeft me nadien nog op dezelfde manier kunnen raken. Niet muzikaal en ook niet op een andere manier, ook al hebben ze heel wat verdienstelijke pogingen ondernomen. |
Citaat:
|
zaadband
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |