![]() |
Nieuw SLSK topic BITCHEZZ
bij deze.
Username At_The_Mc_Drive-in share bijna 8.000 files, waarvan 9 gig aan elektronische troep. voor de rest ##metal ##indie ##rock ##pop ##hiphop ##hardcore ##winrar ##va ##slsk slsk verder een map met gabber, tekno, breakcore etceteraa wat je moet checken vsnares map beuken bv map fugazi map kid 606 map 2 many dj's map alec empire map at the drive in map ik share list only, dus message me maar |
ik share 18 gb
username: ik benluc en share ook list only |
CraneFist
Ik share momenteel bijna alleen maar screamo omdat ik mn pc geformateerd heb. Dus screamo-liefhebbers, doet uw ding. |
renkemaster
euh... vanalles wel wat |
Hallo ik ben Tsasil en ik ben al 25 jaar alcoholist.
Ik share een heleboel, waarvan het georganiseerde deel op 'list only' staat. Mijn download map is voor iedereen toegankelijk. Overigens heb ik voornamelijk vage herrie, dus liefhebbers van vage herrie doe uw ding. Iedereen zou trouwens al lang bekend moeten zijn met de ubertruee Scholieren.com room. |
Citaat:
|
Er is een ubertruee Scholieren.com room, waar je kunt chatten met al je Scholieren.com vrindjes (en bovendien vrij makkelijk aan je list kunt toevoegen)
|
chilllll
|
fake84 voor al uw hardcore/mathcore/screamo/breakcore/metal/indie neugten (Y)
|
Citaat:
ubertruee ? :p |
Trimm Trabb
bijna 6000 mp3's (en ook enkele filmpies) veel britpop enzo. |
mothek
voor een steeds wisselende lijst met prut van metal/rock/grind/indie/dnb/idm/pop, van alles dus. |
woezel87 (dacht ik..)
ik share niet veel maar het is wel leuk :p 'veel' (alles is relatief natuurlijk) belgisch spul |
moonwalkalloveryou, list only. Voornamelijk post-rock, indie en electronique, maar ook wat verdwaalde jazz en klassiek.
|
Die Scholieren.com room heb ik echt al een jaar geleden gemaakt als het niet al langer is.
Citaat:
en het zijn nu 7000 nog iets mp3tjes. en mijn nickname is veranderd van aep naar Aep , 1 of andere fransoos heeft mn naam gejat. |
Citaat:
|
m'n username is Moneybear, ik share iets minder dan 10 GB en iets minder dan 2500 files en ik share veel rock/hard rock/punk, elektronische muziek, caberet en nog wat onzin (van m'n ouders en broertje).
en zouden enkelen willen melden of ze überhaupt mijn files list kunnen weergeven. :o |
Citaat:
http://isohunt.com/torrents.php?ihq=...uy&ext=&op=and er is zelfs een seizoen 5 zie ik net |
@miles heb je toegevoegd maar je staat niet in de online list
|
Citaat:
Moneybear mèt een hoofdletter? |
nee dus :P
|
majorana; ik ben momenteel al mn videos van mn pc aan het halen (veel radiohead (live)clips, twee EITS gigs, smashing pumpkins, hella, chris cunningham etc.) dus als je die wilt downloaden moet je snel zijn.
ik share indie en een paar flarden elektronica. spreek me maar aan. ohja het lukt me nog steeds niet om die scholieren room in te komen. (n) |
lijst refreshen en bij de s naar scholieren.com zoeken :P
|
Citaat:
O ja EZBlade (ook zo de hoofdletters). Share alleen userlist dus contact me maar. Op het moment veel industrial. Als je het lief vraagt doe ik mijn externe iets er ook aan dan heb ik wat meer mp3. Veel micromusic, hardcore, beetje tekno, breakcore, noise enz. |
bigfever
en het is een beetje een rommel! |
Citaat:
eens kijken of ik seizoen 4 en 5 eens kan gaan downloaden (y) |
Back Door Man, en chaotisch is het zeker.
|
Citaat:
oja ik heb een heel te gek gaaf live concert van atdi(in avi formaat), en die wil je natuurlijk hebben, niet de beste kwaliteit, maar wel ERG vet. ik heb ook een paar interviews met cedric en omar. |
Oh, had ik al gezegd dat ik een compleet concert van The Fall Of Troy share? Voor de liefhebbers :)
|
ik heb hem al!
vet ja(y) |
Citaat:
ja damn! dit weekend gekeken, insane :) |
Username: radical-digital
Ik share een krappe 10000 files. Waarvan de helft breakcore/tekno/idm/goa en de andere helft punk/crust/hardcore is. Edit: Ik moet nog een beetje opruimen, dus een aantal dingen staat misschien niet goed. |
ik vond de film wel koel maar ik vind de family guy's wel wat minder geworden de laatste tijd. Misschien heb ik er teveel in korte tijd gekeken ofzo.
|
Hallow
tegen de 4000 files redelijk georganiseerd (op de downloadmap ###unsorted### na) electronica, indie, post-rock, pop & fruity loops ik ben een mensenvrind, ik share namelijk voor iedereen <3 |
13 GB, Metal, hiphop, noise, electrorommel en weet ik veel wat nog meer. Het meeste staat netjes gesorteerd, als ik te lui ben om het te sorteren zit in de map Miscellaneous. Voor zover ik weet list only, naam is Necrophage.
|
suburbanrelapse voor de gothic die eens iets anders wil ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
|
DutchOutlaw, ik share 12000 files, oa indie, post punk/rock, rock, pop, wat hiphop en electronica.
ook ik ben een mensenvrind |
teringteringhoerrr
maar alleen als ik bij mijn ouders ben, want bij mij thuis is het internet kapot! ik heb bijna alleen maar goede muziek. |
cadmaddie
ik share indie/punk/hc/emo/blabla weet ik veel oh 35gig ongeveer. |
Carn
Ik share troep. |
ik ben: Gary X
ik share: - vooroorlogse blues/country rond de jaren 20/30 ook wel wat nieuwere - jaren 60 garage/beat/psych - jaren 80-00 garage/trash(blues)punk - powerpop - jaren 70 en 80 punk - rockabilly en andere jaren 50 rock'n'roll - soul - surf |
Glow
En hehe, ik wilde net een opmerking maken over de het wat dubieze mapje 'fascist music' te vinden bij de collectie van aep. Maar het is vandaag dus Aep. That explains. |
helen_
het is een pokkezooi |
Citaat:
spam die aep hoer maar. Die heeft mn naam gejat en er geen fatsoenlijke uitleg over gegeven, behalve dat hij niemand kende met die nick. |
ik heb net de hele teringbende effe opgeruimd (incomplete shit)
dus ik heb er weer een mapje of 20 bij (y) |
Citaat:
|
Citaat:
-edit- nevermind, ik heb al info gegathered. Ik down nu seizoen 1 tm 4 :D |
Ik voel me genoodzaakt die family guy film te leechen.
|
Henk Soons
toch wel aardig wat, maar staat nog niet allemaal goed, itunes heeft veel verneukt. |
ik heb ook weer slsk sinds mijn laptop opnieuw geinstalleerd is
ik mis heel veel albums want ik kon niet alles back uppen wie mag ik adden? :) :) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |