![]() |
proactive?
van tv zou dat echt helpen? zou voor mij wel ideaal zijn namelijk
geloof alleen niet dat jessica simpson er zo uitzag maja mensen met ervaring mischien? alvast bedankt:) |
Als ik het goed begrijp bestaat het eigenlijk uit:
- Een cleanser - Een verzorgingsproduct - Een lotion Voor de prijs die je ervoor moet betalen kun je die ook gewoon zelf in de winkel kopen. Elke huid gaat er mooier uitzien als je het netjes schoon maakt en het geregeld behandelt met verzorgingsproducten. Dus koop bij de lokale drogisterij wat van die middeltjes en ga zelf aan de slag. Dan ben je stukken goedkoper uit dan met die Pro Active. En als je echt veel problemen hebt in je huid, kun je eventueel ook naar de dokter gaan. |
dat is waar maar een wondermiddel zou niet verkeerd zijn;)
ga ik maar eens op pad ervaringen altijd welkom:p |
nivea visage young :)
werkt echt super bij mij (y) |
misschien werkt Proactiv wel bij J.S dat wil nog niet zeggen dat jouw huid er goed op reageerd. Dus ga gewoon naar de drogist en vraag om hulp of ga naar de dokter
|
Het werkt vast wel, maar het is superduur.
Ik zou eerst beginnen met een goede cleanser + tonic + evt. een niet-vette creme. Als dat niet werkt: bij grote apotheken hebben ze vaak een speciale lijn voor onzuivere huid, wel iets duurder maar dat werkt sowieso wel. |
Citaat:
Alhoewel ik nu echt zou willen weten wie het heeft geprobeerd, want ik heb echt alles gehad wat er te koop is, en niks helpt. Dus als iemand het heeft geprobeert, reageer dan even. |
Ik gebruik vaak cremes van Vichy en die vind ik heel fijn. Je huid wordt er echt mooier en fijner van.
De rest heb ik niet geprobeerd. |
Citaat:
bedankt:) groetjes.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |