![]() |
Geile smsjes
Iemand nog leuke ideeen voor een geil smsje naar je vriend? ;)
|
als je geil genoeg bent om een geil smsje te willen sturen kun je zelf toch ook wel wat bedenken?
|
"Hi sgt wl paal n j anus dwn gyle bnk xxx gyle sgtJ"
|
Niets is zo'n afknapper dan onoriginele van-internet-gejatte zinnetjes/rijmpjes/verhaaltjes. Bedenk lekker zelf iets, als het maar "uit het hart komt" :)
|
Vertel wat je met hem wilt gaan doen :) (Mannen houden van vrouwen die initiatief tonen ;))
|
Nou ja, tuurlijk kan ik dat zelf ook wel.
Maar misschien had iemand nog n orgineel/leuk ideetje K dagt goh kan het hier wel even vragen om ideetjes op te doen ;) |
Kan, maar het effect van seksuele insinuaties hangt af van de voorkeuren van de tegenpartij. Ennnn dát lijkt me nou niet iets waar wij hier weet van hebben :p
|
Citaat:
Absolutement! |
Citaat:
|
Hoii schat, ik wou even zeggen dat ik je enorm mis. En ik verlang naar de volgende keer dat je die snikkel in mijn gleuf douwt. XXX je tijgertje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wees creatief, het hoeft niet veel te zijn om leuk te zijn. Ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
|
Citaat:
|
Simpelweg "ik heb zin" komt soms geiler over dan een hele ingewikkelde in elkaar gepaste tekst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG :D :D :D |
'Ewaaaaa wats met jou, ik wil je tolli in mn punni, niet haten, kom dang mang'
|
Citaat:
Ik heb zin in je, kan je zo snel mogelijk hierheen komen? komt bij mij ontzettend geil over. |
Citaat:
|
'Kom hier....Ik wil je....NU'
Zoiets :D :o |
Citaat:
|
I want your dick so I can suck, come over now so we can fuck.
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Je hebt niet veel te doen zeker vanavond? :p Of je wilt de 1000 post nog vandaag halen? :D |
Citaat:
|
'Ik weet geen geile sms te verzinnen, maar ik wil je gewoon even geil krijgen om je vervolgens keihard te neuken'
|
'Neuken?'
|
To the point komen. Zeggen wat je wil doen (met hem). Zeg dat je zin in hem hebt. Lijkt mij voldoende. Moet jij eens kijken hoe snel hij op de stoep staat;).
|
Heb je even voor mij?
Maak wat tijd voor me vrij Kom vanavond bij mij. :D :D |
Citaat:
|
"Vanavond weer overheerlijke poepsex?"
|
Citaat:
Is wel een beetje té 2da. he? Aan de andere kant: Tis wel initiatief tonen :P |
Citaat:
|
"wat heb je aan?" :D
|
Ik wil je zo hard verwennen dat je jankend klaar komt
|
Citaat:
|
verzin zelf wat :)
|
sex is een combinatie
de man stopt zijn informatie ik haar communicatie en zorgt voor een penetratie snap je de situatie? of wil je een demonstratie?? ;) |
Citaat:
*gaap* |
Citaat:
|
,,Als je nu hier zou zijn... Wat zou je dan met me willen doen?"
Het begin van leuk sexsmsen, let maar op! |
Behalve als je partner niet de Casanova is waar je op gehoopt had, en het antwoord luid: "voetbal kijken?".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of van die zinnen uit liedjes.... Die zijn ook zo afgezaagt :s |
Iemand nog tips wat ik nu kan smsen naar een schattig meisje wat in bed op mij ligt te wachten? :bloos:
Nee, effe serieus: als het maar iets is wat je ZELF bedacht hebt. Al die dingen die je idd van het internet kunt plukken: waardeloos, boring, afknapper! |
dat ligt toch aan de situatie :s
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |