![]() |
[cc] Ing Card
Hey Hallo,
Ik vroeg me af hoe de ING card eigenlijk werkt, ik heb dus met ING gebeld en de telefoon miep kon het me na 3 keer nog niet fatsoenlijk uitleggen, Ik vraag me namelijk af hoe de betalingen gaan, het gaat bij mij eigenlijk alleen maar om 14,95 per maand vast, en verder niets, De telefoonmiep had het over een betaling van 5% op de 9e van de maand etc, ik kon er in iedergeval niet wijzer uit worden. Heeft iemand hier toevallig een Ing Card, en wil het me uitleggen? Alvast bedankt, P.s. Het moet van mijn Rabobank (pin) rekening af worden gehaald, dit is met deze kaart gewoon mogelijk.. |
Citaat:
Je kunt kiezen: 1) Je kunt maandelijks een vast percentage van het openstaande bedrag op je ING Card laten afschrijven van je betaalrekening (bijvoorbeeld 5%) 2) Je kunt maandelijks een bepaald bedrag op je IN G card laten afschrijven. (bijvoorbeeld maandelijks 100 euro). Dit is beiden exclusief rente. Die wordt dus nog extra van je rekening afgeschreven. Ik heb zelf voor de laatste mogelijkheid gekozen. Ik betaal maandelijks 100 euro + rente. |
Dus bijv. optie 1, dat duurt toch pokke lang voor ING voordat ze hun geld terug hebben?
En ja, is er een minimum voor optie 2? |
Citaat:
Minimumbedrag is geloof ik 50 euro bij optie 2. Ik heb destijds gekozen voor 100 euro. Dat kan ik net missen. Bovendien wil ik nog zeggen, zonder nu reclame te maken, dat me de ING Card echt heel goed bevalt. Geen problemen...redelijk lage rente en toch nog een redelijk hoge limiet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |