![]() |
The Office herhalingen!
The office wordt vanaf vandaag herhaald, op ned 3.
12 uur geloof ik, KIJKEN DUS! http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg |
|
Goedverdoeme waarom zo laat.
Vette shit. |
heb de dvd's al (L)
|
Briljant, heb alles op DVD.
Ook wel leuk om daar bij de making off te zien dat Ricky Gervais in het echt net zo irritant als David Brent kan zijn. |
Citaat:
|
Geweldig, natuurlijk. Ik had voorheen sporadisch een aflevering gezien, maar nu wil ik ze allemaal zien. Maar ik kan niet zo lang wachten dus ik heb gelijk maar even het hele 1e seizoen gedownload :o
Ik kwam trouwens tot de ontdekking dat er nu een Amerikaanse remake van wordt uitgezonden. :| Ik heb daar even de pilot van gekeken en die vond ik echt alle charme van de Britse Office missen. Misschien dat ik al te bevooroordeeld ben, maar de Amerikaanse 'baas' is een stuk minder charismatisch. De grappen uit de Britse versie worden ook nog eens dunnetjes over gedaan en komen minder goed uit de verf. |
heb me daarnet wel vermaakt met de vannacht opgenomen video :)
|
Citaat:
|
die gast is ZOOOO irritant he :D
|
Citaat:
Met de meest absurde lach ooit. (y) |
Citaat:
|
Ik hou van the office. De dvd's zijn hardstikke goedkoop alleen ik heb ze nog niet. Binnekort denk ik.
Uitzendtijden op tv zijn een beetje irritant dus ik kijk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, bij FRS zijn de DVD's (Seizoen 1, Seizoen 2, Christmas Special) 9,99 euro p.s.
Bij Bol.com iets duurder, máár daar komt in november die 4-disc set van uit voor 49,99 euro... Ik ga dan toch maar voor de FRS aankoop (y) |
Voor zeker dat ik dan voor de FRS actie ga ja.
Gaaf. |
Heu; wat is er zo leuk aan de office? Heb net de eerse episode gekeken van season 1 maar eigenlijk vond ik 't slaapverwekkend. :o
|
Citaat:
|
Sommige mensen snappen het gewoon niet. Het geniale aan The Office is imho het feit dat het wbt grappen altijd erg subtiel is en nooit gemaakt overkomt. Zelfs David en Gareth komen in hun absurde verschijning geloofwaardig over.
Ik moet die dvd's hebben :mad: |
Citaat:
Citaat:
Godver, kunnen die amerikanen niet gewoon iets zelf verzinnen, of gewoon de originele uitzenden. Tis toch niet alsof het een vreemde taal is ofzo... Maar ja, Amerikanen zijn dom. Kheb wel een amerikaan horen zeggen dattie de engelse zonder ondertiteling niet konbegrijpen. Echt, Wtf?! |
Citaat:
Voor de rest snap ik ook niet waarom ze gewoon de Engelse uitzenden. De grappen moeten veramerikaniseerd worden, omdat ze anders niet begrepen worden, denk ik. |
Citaat:
'Heuh, waar zijn de catchphrases, waar is de lachband? Zonder lachband weet ik toch niet wanneer het leuk is?!' |
Citaat:
oeh grappen over piemels oeh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
haha ja, geniale scene
|
Citaat:
|
*zit met brede grijns terug te denken aan die aflevering*
|
Ik heb nu bij FRS de DVD van seizoen 1 weten te bemachtigen. Seizoen 2 en de Christmas Special hadden ze niet meer op voorraad, dus dat laat nog even op zich wachten :(
|
Ach, nu we toch bezig zijn met favoriete fragmenten:
David's imitatie van Eric Hitchmo bij het verwelkomen van de Swindon-mensen; David die de Swindon-mensen mee naar een café neemt en een wanhopige poging doet het gezellig te maken; Tim en Gareth die het raadsel van de boer, de vos, de kip en het graan proberen op te lossen; David's vorderingsgesprek met Keith; David's verontwaardiging nadat hij ontdekt dat hij een bijnaam heeft, en hoe hij vervolgens Keith gaat afkraken; David's ruzie backstage na het datingshow-fiasco; Bezopen David in in Chasers meiden lastigvalt; Finchy die na de quiz verloren te hebben gaat vertellen waar hij wel goed in is; David die Ricky steeds probeert te overtreffen in kennis over Dostoljevski; En natuurlijk: fushing flashdance with Mc Hammer-shit. Allemaal goud. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, op de FRS-site is alles wel gewoon beschikbaar, staat er. Achja. OT: Favoriet fragment: - Nietmachine in pudding (die blik van Tim!) - Peak Practice dialoog tussen Tim en Keith - Practical joke van David, met Dawn |
de bordjes die gareth maakte om op de deur te plakken voor zijn investigation room
|
"You're a cock, you're a cock, you're a cock, you're a cock."
|
Citaat:
Dat met die telefoon was ook geniaal. |
David met z'n gitaar, en Gareth die dan tweede stem doet.
:D <3 |
ik heb het gister gemist, verdomme
|
Citaat:
"she's dead" "no, she's not dead!" |
Ook nog mensen hier die, The office (US) versie.
kijken??? |
Citaat:
|
Citaat:
de videoclip van dat andere nummer is ook vrij briljant. |
heeft iemand eigenlijk die nieuwe serie van ricky al gezien? hij heet 'extra's' geloof ik. wordt op de bbc uitgezonden, maar dat kan ik niet ontvangen (n)
|
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn stand-up comedy shows Animals en Politics. |
Citaat:
Elke week speelt er een andere bekende acteur in mee, als zichzelf. Ben stiller, Ross Kemp, Samuel L. Jackson, kate Winslet... De laatste was wel erg leuk, verkleed als non die tips gaf voor telefoonseks. Wel anders dan the office, je kan het er niet echt mee vergelijken, maar het is wel bijna net zo goed. Andy (Ricky Gervais dus) is ook een sukkel, maar hij vind zichzelf niet helemaal geweldig. Er is minder plaatsvervangende schaamte. Hoewel het stukje dat hij tegen een vrouw zei dat hij zwaar in de heer was alleen om een date te krijgen, en uiteindelijk eindigde bij een bijbelgroep waar hij zei dat God maar een hoop onzin was, toch wel een erg 'auw' gevoel gaf. |
downloadeh (Y)
|
Citaat:
|
Ik heb nu Ricky Gervais Live: Animals en Ricky Gervais Live 2: Politics gedownload :cool:
|
Waar gaat The Office eigenlijk over?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |