![]() |
Tril-been of hoe noem je dat?
Kheb kei vaak zon trillingen in mn rechterbeen zeg maar.. klinkt vaag maar hoe zeg je dat? Een ader ofzo die trilt, kweet nie, tis iig behoorlijk irritant, meer mensen die hier last van hebben? Zoja, wat doe je er tegen :S?
|
jah, dat heb ik vaak in het ooglid van mijn rechteroog <-- geplaatst in mijn gezicht. :eek:
en in mijn schouder ook wel af en toe,... maar wat je der tege ken doen>? zouk ech nie wete joh, slapen, dan voel je het nie meer :) |
ik heb het ook vaak in mn rechterbeen, je kan er denk ik niets aan doen, en ik heb er niet echt last van :) ik denk dat de bloed er dan met schokken oid doorheen stroomt, zou niet weten wat het is.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoi, ik had vanacht last van kramp in mijn linkerbeen, en als je je been dan spant is het over, bedoel je dat? |
Mijn elleboog trilt wel eens, en dat kan je dan ook echt goed zien, is wel irri maar ja..
|
kheb t heel vaak bij mijn onderste ooglid aan de linkerkant zeg maar :p
meestal als ik moe ben ofzow, tziet er heel erg stom uit :D |
ik heb dat vroeger vaak met mijn oog gehad.. echt heel vaag, wnat je ziet het geloof ik niet, maar voelt het wel.. heeel vaag...
|
Eigenlijk denk ik dat we dat allemaal wel eens hebben!?
Ik heb het zo vaak in verschillende lichaamsdelen. :) |
rechterbeen en linkerhand heb ik dat. Zijn gewoon spiertjes die samentrekken zonder dat jij het wil.
|
Onwillekeurige spiersamentrekkingen; niets aan te doen ;)
Misschien zorgen dat je bloedsomloop goed is? Maar ik heb een niet zo'n goede bloedsomloop, en nauwelijks last van trillende oogleden e.d. Gatara |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |