![]() |
Klaarkomen van anale seks
Kunnen vrouwen ook klaarkomen van anale seks?
en zoja, omschrijf het eens ? :) |
Het schijnt dat de touch-receptoren die het gevoel in de vagina lekker maken vooral aan de achterkant zitten en zelfs dichter bij de anus. Dus dat moet mogelijk zijn. Maar ik heb er geen ervaring mee.
|
zou het niet weten, maar ben zelf absoluut geen voorstander van anaal dus ga ik het ook niet uitproberen ;)
|
Het is daar wel heel gevoelig, en zeer veel zenuwuiteinden.
Dus misschien zou het wel mogelijk moeten zijn. Ik denk dat je echter toch ook wel gewoon dan je vagina zal moeten stimuleren, dat het door de combi misschien anders zal voelen dan. |
Citaat:
|
Altijd fijn als mensen het met me eens zijn;)
|
Mn ex kon iig van puur anale seks klaarkomen.
|
Mijn vriendin heeft net een beetje clitorale stimulatie nodig om over het randje te komen :eek:
|
Ik heb weleens gehoord inderdaad dat het voor sommige vrouwen makkelijker is dan vaginaal...:o
|
Het kan wel, klaarkomen zit voor een groot deel tussen de oren dus als ze het geil genoeg vind lukt het wel. Zelfs zonder stimulans van de clit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel dat me eigenlijk nogal een sterk verhaal lijkt, maar dat zal wel weer aan mij liggen:) |
Citaat:
stimulatie is toch echt nodig. |
Anus vind ik een 'Exit-only' :D
Thank god I'm not gay! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anaal is zaaalig - de anus omringt je penis veel strakker - de wrijving is sterker en dus het gevoel is heviger ... voor haar en voor mij!! (neemt niet weg dat ik ook van vaginaal en oraal hou - depends on the days and the moments...) :p
|
anaal is wel oke, maar niet al te vaak. ben nog nooit klaargekomen van anaal alleen, heb wel wat stimulatie van mn clitoris nodig.
|
ook al niet cult (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En toen bleek ze ontzettend heftig klaar te komen als ze hard en diep anaal genomen werd.... Om die reden doen zij en haar huidige vriend dus ook bijna niks anders meer. |
Heb je op klaarkomen/anaal lopen zoeken ofzo? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |