![]() |
Hebben alle stieren dit.
Ik probeer zo serieus mogelijk te blijven.
Laatst stond ik te kijken naar een stelletje koeien en een stier, die stier leek er wel zin in te hebben en liep de hele tijd achter 1 bepaalde koe aan. Toen sprong die hele spiermassa (en dat is echt heul zwaar) op die koe maar voordat hij bij haar naar binnen ging kwam hij al klaar en spoot die hele zielige koe al onder. Maar toen hij erin was, ging hij er ook zo weer uit. Maar doen alle stieren dit? |
volgens mij is het bij dieren niet echt klaarkomen. Bij hun is het gewoon instinct om te paren. En hoe effectiever hoe beter. En van plezier van de seks is niet echt sprake dacht ik. En die stier begint even van tevoren te spuiten en gaat dan nog een tijd door. Volgens mij vormt zich bij sommige dieren zelfs een knobbel op de penis waardoor ze een tijdje aan mekaar vast blijven zitten.
|
i-joew
van die knobbel is idd waar, maar waarom zouden dieren geen 'lol' aan sex beleven? we zijn toch ook maar dieren?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een hond maakt 't weinig uit of 'ie een mens of een andere hond bespringt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het wel bij meerdere dieren een soortgelijk iets gezien en om het over die discussie met Kapee en Chimera te hebben:
Het is bewezen dat dolfijnen en bonobo's seks voor de lol hebben |
Citaat:
|
Volgens mij zijn dolfijnen echte sex maniakken ze mastruberen namelijk heel veel, en verder hebben de volgende dieren een lekker genotje bij sex, de mens, het varken, de dolfijn, en natuurlijk de egel http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |