![]() |
gebruik(t)?
lieve mensen,
deel alsjeblieft je mening of advies met me want weet het ff niet meer. heb een tijdje wat aangerommeld met een gozer die geen relatie wil (heb ik het al een keer eerder over gehad hier) maar denk dat ik daar nu een punt achter moet zetten want wat is het nou? ik kreeg vrijdag nacht een belletje van een vriend van hem dat ze wel ff bij mij langs zouden komen en mij wel ff zouden verwennen enz enz nou vraag ik je hij heeft me gewoon uitgeleend als de eerste de beste h**r hoe moet ik hem nou trug pakken want dit laat ik niet zomaar gebeuren!! geef me aub advies kuskus cruella |
Je moet kwaad met kwaad bestrijden...Verzin gewoon en vertel het aan je vriendinnen dat hij.................................als minnaar is.......
|
Je 'denkt dat je er een punt achter moet zetten' ??
Domme koe |
hoezo domme koe?
moet een manier vinden om te laten weten dat hij mij niet waard is maar wel zo orgineel en hard mogelijk |
Je gebruikt hem toch ook?
|
ja in het begin niet omdat ik een vriendschap met hem wou maar later heb ik om mezelf te beschermen emotioneel afstand van em genomen en nog weet hij me te raken
|
Citaat:
Als iemand mij dit zou flikken, dan zou ik niet denken dat ik er een punt achter moest zetten, dan wist ik het wel zeker. En terug pakken; je kunt tegen al zijn vrouwelijke kennissen vertellen hoe slecht ie wel niet is in bed, maar dan ben je geen haar beter dan hem. Ik denk dat je met wraak nemen niet zo veel op schiet. |
Bijten.
Citaat:
|
Gewoon de eer aan jezelf houden en op mannenjacht gaan :cool: :p
|
Citaat:
|
geef em aids (of een adnere soa) dan
|
Verspreid het gerucht dat hij een pik van 10 centimeter heeft.
|
Citaat:
|
ik heb door ervaring geleerd dat je niet moet aanrommelen met jongens die geen relatie met je willen terwijl jij dat wel wil, punt
|
*zucht*
Serieus, wat denk je zelf.. |
Gewoon niet meer met hem omgaan. :confused:
|
ni stoer doen
|
aanrommelen
hij heeft aangegeven dat hij geen relatie wil voor hem was het dus duidelijk voor de sex ofzo en als hij zegt geen relatie en jullie doen wel "aanrommelen" dan weet je wat voor soort iets jellie hebben een sex relatie (in wording ofzo) en dan wil ie een trio doen (hij dnek miss vindt ze dat wel leuk) jij boos want je wou hem als vriendje tsja hij heeft duidleijk gezegd dat ie geen relatie wou dus ik snap niet waarom je zo moeilijk doet volgende keer geen oogkleppen opzetten en naar mensen luisteren helpt ook en in mijn ogen heeft ie niks fout gedaan hij wil allen wat sexen of iets in die trent en heeft uidelijk angegeven dat ie geen relatie wil |
Jaa, je bent gebruikt. :o Dat snapt elke domme koe wel! Je moet hem gewoon negeren en aan iedereen vertellen hoe waardeloos hij in bed is en dat hij een kleintje heeft.
Al zou ik hem als ik jou was hem helemaal negeren! |
Je hebt ook helemaal geen relatie met hem, dus kan ie je niet eens ŽuitlenenŽ.
+ hij is vanaf het begin eerlijk geweest, dus gebruikt ben je ook niet. :rolleyes: |
Citaat:
Ik zou hem gewoon negeren als ik jou was, misschien raakt dat hem het meest, voor de rest niet te druk om maken, het was gewoon een stomme actie van hem. |
Hou de eer aan jezelf, ga dus niet moeilijk doen met allerlei wraakacties, want dan besteed je alsnog teveel tijd aan hem!
En ja, je hebt inderdaad wel een zwak voor hem denk ik. Daarom is het beter voor jezelf om afstand van hem te nemen en zo min mogelijk aan 'm te denken (ook niet aan wraak). Negeer hem dus gewoon, ga leuke dingen doen met vriendinnen, nieuwe kleren kopen, lekker uitgaan en kijken naar andere jongens. :) Ohja, ik heb nog ff gekeken naar dat andere topic en nu snap ik er al iets meer van. Hij gaf aan alleen maar seks te willen, en jij wou meer. Kijk dus de volgende keer goed uit wat je doet en hou jezelf niet voor dat iemand meer voor je voelt dan wat hij zelf zegt. Je moet dus niet met iemand aan gaan rommelen als je verliefd op hem bent en een relatie wil, terwijl je weet dat hij dat niet wil. |
Geef hem een brownie en een videoband. Laat hem lekker op de bank zitten en de videoband opzetten. Terwijl hij lekker aan het eten is masseer je zijn schouders.
Op de videoband is een aflevering van The Simpsons te zien. Op een gegeven moment ga jij weg en laat je hem met de band en de (al aangegeten brownie) achter. Op dat moment stopt de Simpsons door iets wat je zelf hebt overgespoeld. Nl. jij die een jongen pijpt en het zaad uitspuugt in ongebakken brownie-deeg. :) |
heb je t ff nagevraagd ? ik ken hem verder niet, maar je kreeg een smsje van een vriend van hem. dan weet je dus nog niet hoe hij daar zelf over dacht, misschien heeft hij wel hele rare vrienden.
|
Met wraak schiet je niks op, ik denk dat je je daarmee alleen maar meer problemen op de hals haalt.
Gewoon alles van hem negeren, en doorgaan met je eigen leven. |
ik vind het een geweldige actie vaal, klinkt alsof je er ervaring mee hebt maar het gaat me toch iets te ver.
maar heb em ff de huid volgescholden op zijn voicemail en lucht aardig op moet ik zeggen |
Citaat:
|
Ik heb het hiervandaan though:
Code:
<TheVirus> So I had a girlfriend for all of 9 months. She dropped |
Ik denk dat het hem echt niets doet dat jij nu al je boosheid en gekwetstheid ten toon spreidt, want hij heeft je naar alle waarschijnlijkheid toch gewoon alleen maar gebruikt voor de seks.
Ik denk ook dat wraak nemen niet echt genoegdoening oplevert, maar eerder tot gevolg heeft dat je je tot zijn niveau verlaagt. Ik denk dat de zoetste wraak nog is om resoluut en definitief het contact te verbreken met deze jongen en hem verder nooit meer een blik waardig te gunnen. Ik zou vooral willen zeggen: gooi alsjeblieft niet je eer en waardigheid weg, zoals zovelen andere wanhopige meisjes die toch allemaal achter een zielige gozer aan blijven lopen, ook al is het duidelijk dat hij totaal geen interesse in ze heeft, behalve geneukt te willen worden. |
|
Iedereen zal me wel weer gaan uitschelden voor moraalridder.... maar mag dit plaatje aub weg!
|
Dit is toch niet serieus, hoop ik?
Als zijn vrienden zo ..... zijn dat ze jou gaan bellen en vragen of je ze kan n..ken dan is de kans groot (zeg ik dat diplomatiek, of niet) dat hij ook zo is. Nou kun je mij niet vertellen dat je dat niet aan een jongen ziet. Jij valt gewoon op klootzakken, kun je niets aan doen, doet me nicht ook. Of je gewoonte veranderen of niet zeuren en jezelf laten gebruiken: simpel zat! |
Citaat:
Ik ken meer dingen zoals jij, die trappen echt overal in tot het echt letterlijk wordt gezegd dat ze worden gebruikt en dan willen ze opeens wraaknemen..want ze dachten dat ze de rest van hun leven samen met hem zouden doorbrengen. :eek: Ik snap dat sommige mensen wat minder scherp zijn..maar dit snap ik gewoon echt nooit..naja misschien is t voor je zelfvertrouwen/sekstekort. baka:o Owja, en om antwoord te geven op de titel van deze topic...nee hoor je bent duidelijk niet gebruikt :cool: Totzover mn sarcastische bui. |
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha ik zou het met een bijl oplossen, maargoed, wie ben ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
// ontopic vraag advies in software & multimedia over hoe je een scriptje in mekaar flanst dat zijn telefoonnummer in 1x naar honderden call-me-now services post. (works for me) :D |
Citaat:
|
Neem zelf een nieuwe fuckbuddy en slaap ondertussen ook nog met hem. Natuurlijk vertel je hem ook eerlijk dat je er een ander bij hebt. Omdat je tegenwoordig immers net zo makkelijk met een knul naar bed gaat als dat je met hem naar de film zou gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |