![]() |
In welke plaats wil jij later wonen?
Ik weet het nog niet :bloos:
|
|
|
Weet ik nog niet, maar iig wel een stad.
|
http://wvs.topleftpixel.com/photos/l...er_on_lake.jpg
Je geboorteplaats blijft toch iets speciaals :D |
Hier of in Utrecht of in het westen ofzo, mss een niet zo grote stad dan.
|
Maakt me niet zoveel uit, al zou ik niet snel voor Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Den Haag kiezen, lijkt me te druk/groot.
|
Ik ga iig niet terug naar de kop van Overijssel :o
Hier bevalt me wel goed, al is het iets centraler in Nederland ook wel okee, maar zeker niet te ver naar het westen :o |
|
Enerzijds denk ik aan Zwolle omdat dat mijn thuis is. Anderzijds is Zwolle eigenlijk een (groot) dorp en prefereer ik wat meer stadsers.. (A'dam trekt mij wel)
|
Maastricht, Leuven of Nijmegen. Iets dat ver weg van Haarlem ligt.
|
Aarle-Rixtel
Vraag me niet waarom, maar ik vind het gewoon een leuke plaatsnaam en het ligt in ieder geval in Zuidoost-Brabant:cool: |
Ik ben een plattelandsmeisje, maar het lijkt me wel leuk om voor een korte tijd in een stad te wonen. De enige Nederlandse stad waar ik in zou willen wonen, is Maastricht. :)
Ik speel er ook wel mee om een tijdje in het buitenland te gaan wonen, in landen als Ierland en Groot-Brittannië. Of hier net over de grens in Duitsland of België. Ik weet het niet, ik zie het later wel. :) Maar voorlopig blijf ik nog lekker thuis op onze boerderij wonen, de omgeving is hier mooi genoeg. ;) |
Hmm, hangt denk ik ook af van waar ik een baan vind en met wie trouw:) Ik woon nu op kamers in Rotterdam en ik vind het top hier. Dat komt ook wel doordat ik in Kralingen woon dat net een dorp is en toch ook centraal en vlakbij de stad ligt.
Ik ben en blijf een Brabantse en de kans is zeker aanwezig dat ik weer terug ga naar het Brabantse land. Maar echt een 'bestemming' heb ik niet. |
New Orleans :-o..maarr kweetneit of dat nog gaat lukke:p
|
Mij lijkt Groningen wel leuk. :)
|
Citaat:
Ik wil wonen in een plaats die groot genoeg is om alles te hebben (zoals winkels, een echte bioscoop, een ruimgesorteerde bibliotheek, etc) maar niet te groot om alles te hebben (zoals weilanden, bossen, zwemvijvers, etc). |
Citaat:
Mja, eigenlijk wil ik hetzelfde als jij, maar het moet wel in Oost-Brabant eigenlijk:) |
In de buurt van mijn werk...
|
Citaat:
|
Den Haag lijkt me trouwens ook tof :)
en als dat niet lukt in Japan ergens. :cool: |
In Dubai. Of Cairo.
|
|
San fransisco, of Sydney
|
Ik zit voorlopig goed in Leuven, maar als ik nog eens verhuis, liefst naar Maastricht.
http://users.skynet.be/fb221141/maastricht.jpg |
Delft vind ik erg leuk, maar eigenlijk zou ik het liefst uit de randstad wegwillen. Weg van al die weilanden die in nieuwbouwwijken veranderen, auto's en hun uitlaatgassen..
Ik wil wel in Nederland blijven, maar dan ergens in Drenthe of Overijssel ofzo. Ergens in een huisje in het bos. :o Alleen zou ik het strand dan wel weer missen. |
Utrecht (y)
|
Citaat:
|
|
het liefst zou ik in ijsland willen wonen, maakt niet uit waar je het is er toch niet druk vol met mensen!
|
|
Het maakt mij niet zoveel uit :o
Nou ja, alles behalve Amsterdam dan, ik houd niet zo van Amsterdam. En eigenlijk ook niet van Rotterdam. (maar dat is beide eigenlijk nergens op gebaseerd, dus wie weet :o) |
In Slowakije :)
|
Ik weet 't nog niet. In ieder geval geen grote stad (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc.) maar ook niet zo klein als waar ik nu woon. Iets er tussenin, zoals bijv. Zwolle :)
Dat, of naar 't buitenland. Engeland of Ierland trekt me wel. Ook Canada is wel goed. |
Den Haag (y)
|
momenteel woon ik in Drachten prima, en ik denk niet dat ik heel snel wil verhuizen. Wellicht dat bedrijfsvoering me ooit min of meer verplicht te verhuizen naar wat groters, hoewel ik dat liever niet zou doen. Wat ik eigenlijk wil is hier een huis (tis mn thuis en mn geboorteplaats), en een huis in parijs of omgeving. Desnoods is een huis (aan het strand) in californie ook wel erg mooi om te hebben, maar dat zal voorlopig wel niet lukken.
|
In de buurt van een universiteit, want ik wil graag werken aan een universiteit, als het lukt. En verder kan t me geen bal schelen.
|
In een rondrijdende trein. :o
|
Amsterdam denk ik :o
|
Don't care, als het maar als een thuis voelt.
|
Ik hoor te vaak Maastricht hier. :nono:
Ik weet het nog niet, New York City is wel leuk maar dan moet ik wel een penthouse in Manhattan kunnen betalen... We'll see. |
't gooi. :)
|
Citaat:
|
Ik vind Utrecht wel mooi zo. :)
|
Het goede doel - belgië :o
ik ziet hier in Sliedrecht heerlijk eigenlijk, zal niet weg willen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Rotterdam. (y) Den Haag misschien ook nog wel. |
Randstad, Den Haag spreekt me t meeste aan :)
|
Citaat:
|
Maakt me niet uit, als ik me er thuis voel, is het goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |