Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Geplayed - samen met ex (raar verhaal) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1270084)

hhendrikxx 20-09-2005 22:29

Geplayed - samen met ex (raar verhaal)

Heb ff getwijfeld of ik dit zou vertellen op S.com.

Maar op vakantie gebeurde het volgende:

Ik was daar dus met groep vrienden. Was ook (soort) ex van me bij. Erg leuk. Erg gezellig.

Op een gegeven moment waren we in soort disco. En toen gebeurde iets aparts.
Zij werd geplayed door gast. En ik ondertussen door een meisje. Gebeurde zo ineens. We keken elkaar aan van: wat is dit nou....

Wat zo raar! Op een bepaalde manier was er ook zoiets van verbondenheid tussen ons op dat moment. Heel vreemd allemaal.

Iemand ooit zoiets gehad!?

bamiPoep 20-09-2005 22:40

volgens mij weet jij niet helemaal wat playen betekent

hhendrikxx 20-09-2005 23:11

OK! Die gast maakte move bij mijn ex. Dat meisje (of eigenlijk die twee meisjes) bij mij....

MargotTenenbaum12347 21-09-2005 01:06

tiswah

ChocLot 21-09-2005 01:43

Citaat:

MargotTenenbaum schreef op 21-09-2005 @ 02:06 :
tiswah
't Moet niet gekker worden :D

hhendrikxx 21-09-2005 02:03

Graag serieuze reactie.

Een ex is iemand met wie JIJ close geweest bent. Veel mensen vinden het vervelend als ze hun ex met een ander zien. Dat snap ik (vaak). Maar het vreemde was: bij ons gaf het juist een soort van verbondenheid, om samen.... tegelijk... door ander benaderd te worden...

En ik vroeg me dus af of iemand dat ooit ook heeft gehad. En hoe hij/zij zich dan voelde? Heb je daar nog met je ex over gehad? Hoe vond die het?

Opmerking:

Ik moet zeggen dat ik niks kan met de opmerking die ik wel eens hoor: het is altijd moeilijk om een ex met een ander te zien, die persoon (je ex dus) zou altijd beetje van jou moeten blijven...

Dat snap ik dus niet. Het is toch leuk als ziet dat je ex blij is met een ander.... Zeker als het tijdje uit is. Je wenst je ex toch het beste...

Al Murphy 21-09-2005 02:29

Dus, je was op vakantie in een disco. Samen met een ex (of een soort ex, whatever, allemaal een pot nat). Waarschijnlijk in een tent vol andere (geile) vakantiegangers.

Ik zie echt niks vreemds aan wat er gebeurd is. Ja, het gebeurt vaak dat er in een discotheek kerels zijn die meisjes lopen te versieren bij de vleet om ze in hun bed te krijgen. Ja, het gebeurt ook vaak dat er in een discotheek sletjes rondlopen die een hengst proberen te vangen. Die avond waren jullie twee van de slachtoffers.

Hier is echt niks vreemds aan, dus als jullie je daardoor verbonden voelden, zal het hele vakantiesfeertje en het wij-zijn-nog-steeds-elkaars-maatje-gevoel daar ook wel in meegespeeld hebben.

Het is mij ook al wel gebeurd dat mijn ex versierd werd waar ik bij stond.
Hoe ik me toen voelde? Stom, want ik was moe en wilde naar huis.
Hoe zij dat aanvoelde? Leuk, want ze kreeg aandacht van een leuke, toffe, vlotte kerel.

-> dus stond ik daar ook maar wat te draaien op niks terwijl zij in een hoekje stonden te kleffen, en toen heeft een of andere domme zatte fles me ook willen versieren.

Wat ik er achteraf nog tegen haar over gezegd heb? Dat ze pech had, want dat ze toch met mij mee moest, want anders kon ik nergens blijven slapen. En we waren het er allebei over eens dat de décolleté van die zatte fles wel erg diep was.

Drez 21-09-2005 08:26

het is net een sprooooookje :) :)

WolterB 21-09-2005 10:26

Je snapt zoals hiervoor gezegd wordt de betekenis van t woord ws nog niet helemaal en verder is er kans dat dat gebeurt in een disco en dat t toevallig tegelijk gebeurt kan ook, want er zijn zat mensen :p

T zou pas vreemd zijn als de mensen die jou en je ex 'geplayed' hebben ook exen van elkaar waren, maar dan nog zou het iets zijn waar je je niet druk over hoeft te maken.

Welkcome to reality :o

Joostje 21-09-2005 10:47

Dit is een zo uniek geval, jij en je ex moeten wel voor elkaar voorbestemd zijn. Gelijk weer goedmaken dus!

BrunetJuh 21-09-2005 11:58

En nou wil je natuurlijk dat wij zeggen dat jullie voor elkaar bestemd zijn? :rolleyes:

Ontopic; Nee, heb ik nooit gehad en wordt nooit geplayed, dus..! :o

hhendrikxx 21-09-2005 18:20

Citaat:

Al Murphy schreef op 21-09-2005 @ 03:29 :
Dus, je was op vakantie in een disco. Samen met een ex (of een soort ex, whatever, allemaal een pot nat). Waarschijnlijk in een tent vol andere (geile) vakantiegangers.
Nee, was op een festival...

Citaat:

Ik zie echt niks vreemds aan wat er gebeurd is. Ja, het gebeurt vaak dat er in een discotheek kerels zijn die meisjes lopen te versieren bij de vleet om ze in hun bed te krijgen. Ja, het gebeurt ook vaak dat er in een discotheek sletjes rondlopen die een hengst proberen te vangen. Die avond waren jullie twee van de slachtoffers.
Ik hou absoluut niet van tenten waar zo'n versier-sfeer hangt! Maar dit terzijde.
Het is tussen haar (heel lief, leuk meisje) en mij dus op beetje vervelende manier fout gelopen. Maar we gingen nog met groep op vakantie. Leuk natuurlijk. Maar ik dacht wel, hoe moet dat nou met ons. Als het maar niet mis loopt. Nu zijn we allebei heel tof en lief en aardig en constructief en positief dus die kans is niet zo heel groot maar toch...
Stel je voor dat de een iets met iemand krijgt op vakantie, wat vind de ander dan...

En nu was het 'tegelijk'.... en dat was apart... en was dus niet negatief voor ons 'verhouding' maar juist heel positief :)
Citaat:

... zatte fles wel erg diep ...
Vrouwen die en dronken en oridinair zijn.... erg jammer. Stay away!

hhendrikxx 21-09-2005 18:22

Citaat:

WolterB schreef op 21-09-2005 @ 11:26 :
Je snapt zoals hiervoor gezegd wordt de betekenis van t woord ws nog niet helemaal ...
:)

Nee hoor! Ik gebruik het alleen in een net andere betekenis als het meestal wordt gebruikt. That's all!

Mr.Oizo 21-09-2005 18:26

Citaat:

hhendrikxx schreef op 20-09-2005 @ 23:29 :
Iemand ooit zoiets gehad!?
Neu... of ja, afgelopen zaterdag danste mijn ex met een vriend van me (gewoon met uitgaan in de kroeg), was puur vriendschappelijk. Ondertussen danste ik met een vriendin van haar, ook puur vriendschappelijk. Maar goed, dat is niet te vergelijken natuurlijk. :p

Verder nooit gehad. Ik word bijna nooit geplayed, vandaar...

WolterB 21-09-2005 18:26

Citaat:

hhendrikxx schreef op 21-09-2005 @ 19:22 :
:)

Nee hoor! Ik gebruik het alleen in een net andere betekenis als het meestal wordt gebruikt. That's all!

what's the difference?

hhendrikxx 21-09-2005 19:28

Citaat:

what's the difference?
Wij gebruiken ge-played ook wel als iemand je benaderd 'voor zomaar'. Dus niet: wow, ik ben verliefd, ik zie iemand ECHT zitten. Maar voor 'zomaar'.
Iemand proberen te scoren zegmaar....

Overigens hou ik daar totaal niet van.

XQseMe2 21-09-2005 19:30

Citaat:

hhendrikxx schreef op 20-09-2005 @ 23:29 :
Heb ff getwijfeld of ik dit zou vertellen op S.com.

Maar op vakantie gebeurde het volgende:

Ik was daar dus met groep vrienden. Was ook (soort) ex van me bij. Erg leuk. Erg gezellig.

Op een gegeven moment waren we in soort disco. En toen gebeurde iets aparts.
Zij werd geplayed door gast. En ik ondertussen door een meisje. Gebeurde zo ineens. We keken elkaar aan van: wat is dit nou....

Wat zo raar! Op een bepaalde manier was er ook zoiets van verbondenheid tussen ons op dat moment. Heel vreemd allemaal.

dus jij en je soort-van-ex werden tegelijkertijd versierd door het andere geslacht en jullie keken elkaar aan.
oh yeah, true moment of bonding(y)

en wat mogen wij doen met deze levenswaarde toevoegende informatie uit dit spannende voor-het-slapen-gaan-verhaaltje? :rolleyes:

hhendrikxx 21-09-2005 20:09

Citaat:

en wat mogen wij doen met deze levenswaarde toevoegende informatie uit dit spannende voor-het-slapen-gaan-verhaaltje?
Ik vroeg me af of anderen dat ook wel eens hadden gehad. En ik kan het speciale gevoel wat ik toen had niet goed duiden... dus vroeg me af of anderen zo'n gevoel ook wel eens hadden gehad.

audio bully 21-09-2005 22:26

ik dacht dat het om het gevoel ging, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb zelf (ongeveer) zo'n zeflde situatie meegemaakt, maar dan niet op hetn zelfde moment ofzo maar wel op een avond maar meer een beetje dat ik blij voor haar was..

Smobbo 22-09-2005 14:50

nee

fractuur 22-09-2005 14:52

Kan ook gewoon zijn omdat je bij elkaar in een vriendengroep zit, en omdat de anderen "buitenstaanders" zijn. Ik gebaar ook nog wel eens van alles naar mijn vrienden als ikzelf, iemand anders, of wij tegelijk versierd worden..

ythguaN 22-09-2005 17:07

Zie je het knopje quote?

iLaySha_007 25-09-2005 23:53

Snap er geen sodejuu van

Kazet Nagorra 26-09-2005 09:53

Sjonge!

Nee, nooit gehad. Ik heb geen contact met mijn exen.

Bruut 26-09-2005 10:29

wat een kansloos topic :D :D :D :D (y)

Magican 26-09-2005 19:50

Als ik word geplayed door een meisje in bijzijn van mijn ex, ga ik echt niet naar mijn ex kijken hoor...

nou jah, misschien even om te kijken of ze ziet dat ik met een ander zoen

De Veroorzaker 26-09-2005 20:06

Citaat:

Mephostophilis schreef op 26-09-2005 @ 10:53 :
Sjonge! :D

Nee, nooit gehad. Ik heb geen contact met mijn exen.

bonelesschicken 27-09-2005 08:05

Wat een ontzettend raar verhaal.

Maar wees blij, je bent gelukkig niet wereldvreemd.

:rolleyes: (y)

Balance 27-09-2005 10:31

Nee, ik ga niet op vakantie met m'n ex(en).

Stefanie 28-09-2005 22:44

Citaat:

Balance schreef op 27-09-2005 @ 11:31 :
Nee, ik ga niet op vakantie met m'n ex(en).

Kingofthemall 29-09-2005 09:25

Citaat:

dReZ schreef op 21-09-2005 @ 09:26 :
het is net een sprooooookje :) :)
Ja, ik mis alleen nog de rook en de zachte muziek haha (y)

Maar weer even ontopic:
Ik heb dat nooit gehad. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.